آخرین خبر

انتشار فراخوان چهارمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد»

ستاد برگزاری جشنواره موسیقی «امیرجاهد» فراخوان چهارمین دوره این رویداد موسیقایی را منتشر کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، فراخوان چهارمین جشنواره سراسری موسیقی «امیرجاهد» منتشر شد و متقاضیان تا ۳۰ دی ماه سال جاری فرصت دارند با مطالعه آیین‌نامه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهدی مساح بیدگلی دبیر اجرایی جشنواره با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی آثار و اعلام نتایج اولیه در بهمن ماه ۱۴۰۰ در نظر داریم اجرای صحنه ای پذیرفته شدگان نهایی در حضور هیات داوران را اسفند ماه امسال برگزار کنیم.

دبیر اجرایی جشنواره بیان کرد: این جشنواره با همکاری خانه موسیقی ایران و خانه موزه دکتر معین و محمدعلی امیرجاهد در ۲ شاخه موسیقی سنتی (دونوازی- اجرای گروهی – آواز) و موسیقی کلاسیک (دونوازی- اجرای گروهی – آواز) در رده های سنی الف (۷ تا ۱۴ سال)، ب (۱۵ تا ۲۲ سال)، ج (۲۳ تا ۳۰ سال) برگزار می شود.

وی افزود: متقاضیان با مطالعه آئین نامه و فراخوان جشنواره در سامانه خانه موسیقی ایران و سامانه خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد می توانند نسبت به تکمیل فرم و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره تا سی دیماه سال جاری اقدام کنند.

بیدگلی در پایان گفت: سومین دوره جشنواره «امیرجاهد» باتوجه به شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و در نهایت به ۲ صورت آنلاین (ویژه پذیرفته شدگان شهرستانی) و حضوری (ویژه پذیرفته شدگان تهرانی) در تیر ماه سال جاری برگزار شد اما امیدواریم باتوجه به واکسیناسیون سراسری کرونا، دوره چهارم جشنواره همچون دوره های اول و دوم به صورت حضوری برگزار شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار فراخوان چهارمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید