آخرین خبر

سهراب پس از همایون شجریان سراغ سحر رفت

آوای ایرانیان: اولین کنسرت مشترک سهراب پورناظری و سحر محمدی بروجردی در سالن پیر لویی برلین برگزار و آلبوم مشترک این دو هنرمند منتشر خواهد شد.

سهراب پورناظری از همکاری خود با سحر محمدی بروجردی، خواننده‌ای که با اجرای قطعاتی به آهنگسازی مجید درخشانی در گروه ماه بانو به شهرت رسید، خبر داد.

پورناظری که آثاری نظیر “رگ خواب” و “ایران من” را با صدای همایون شجریان ضبط کرده، درباره همکاری با سحر محمدی نوشت:

“رشد و تکامل یک هنرمند بستگی روشنی به میزان امکان حضور او در فضای عمومی و ارائه آثار هنری به مخاطبان دارد. فرصتی که شوربختانه، در دهه‌های اخیر از زنان هنرمند ایرانی (خصوصاً‌ در عرصه موسیقی و به ویژه در حیطه خوانندگی) تا حد زیادی دریغ شده است.

هم‌اکنون در فصل جدید کارهای هنری خود برآنم که بخشی از توان و زمان خود را برای هنر زنان توانمند سرزمینم صرف کنم. از این رو همکاری خود را با «سحر محمدی بروجردی» که از آینده‌سازان آواز موسیقی ایرانی است آغاز می نمایم. این همکاری علاوه بر فعالیت هنری مشترک، پیشبرد و مدیریت مسیر هنری این خواننده جوان و توان‌مند که از این پس با نام «سحر بروجردی» به ارائه آثار هنری خواهد پرداخت، خواهد بود.

در نخستین گام از این هم‌کاری، به زودی کنسرتی در سالن معتبر «پیر لویی» در برلین همزمان با نمایشگاه پنج هزار سال هنر ایران اجرا خواهد شد و سپس آلبومی را در فضای موسیقایی کمتر تجربه شده به شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

با مهر

سهراب پورناظری”

147

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “سهراب پس از همایون شجریان سراغ سحر رفت”

  1. زهرا رنجبر گفت:

    سهراب خان در مصاحبه ای عنوان کرد که مجوز کنسرت مشترک او با سحر جان به شرط همراهی ماموری از حراست ارشاد و یک روحانی ناظر از سازمان تبلیغات در سفرشان به آلمان صادر شده است. وی اظهار داشت ما بعد از مدتها رایزنی و چاره اندیشی ،خودمان با الگوبرداری از رویه وزارت جوانان در اعزام تیمهای ورزشی به مسابقات خارجی این پیشنهاد را دادیم تا موانع آواز زنان بعد از ۴۰ سال شکسته شود.
    خیلی اگر کنجکاو هستید بدانید مناسبت این اجرای بین المللی و انتشار آلبوم مشترک کادوی تولد شاه داماد به عروس خانم است در زادروز فرخنده او، آن هم درست قبل از خواستگاری رسمی که با سلیقه خوب و پیشنهاد سنجیده استاد کیخسرو پدر سهراب جان هماهنگ شده.
    دو سال قبل تهمورس عزیز عین این پروژه را جهت نرم کردن دل همسر آینده اش با اجرای کنسرتی برای مژگان شجریان در سوئد انجام داد و موفق هم شد رضایت عروس خود را بگیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید