آخرین خبر

“رقاصک” برای داعشی ها + عکس

آوای ایرانیان: فیلم کوتاه داستانی «رقاصک» به کارگردانی امیر هنرمند، روایتی موجز از بحث فعالیت گروه‌های داعش در کشورهای همسایه است.

به گزارش آوای ایرانیان، فیلم کوتاه داستانی «رقاصک» به کارگردانی امیر هنرمند و به‌تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، روایتی موجز از بحث فعالیت گروه‌های داعش در کشورهای همسایه است که با نگاه ویژه‌ به موج ناامنی حاصل از فعالیت این گروهک پرداخته و این موضوع بین‌المللی را با رویکرد متفاوتی به‌تصویر ‌کشیده است. این فیلم به داستان برخورد پیرمرد ساعت‌سازی می‌پردازد که از سر اتفاق با تروریست‌هایی روبه‌رو می‌شود که محل زندگی او را اشغال کرده‌اند.

امیر هنرمند انیماتور، عکاس و فیلمساز ایرانی ساکن کانادا، فارغ‌التحصیل کالج فیلم تورنتو بوده و «رقاصک» را با همکاری انجمن سینمای جوانان جلوی دوربین برده است. وی پیش از این نیز به ساخت فیلم کوتاه اشتغال داشته و جوایز متعددی از فستیوال‌های جهانی چون «شیکاگو»، «اتاوا» و جشنواره فیلم «مونترال» دریافت کرده است.

انجمن سینمای جوانان ایران در راستای رسالت هنری خود در پرداختن به‌موضوعات مهم روز، فیلمسازانی را که نگاهی ویژه‌ به مسایل برجسته ملی و بین‌المللی داشته و دارند مورد حمایت خود قرار داده است و تلاش خواهد کرد زمینه همکاری با فیلمسازان جوان در حوزه‌های مختلف جهانی را فراهم کند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““رقاصک” برای داعشی ها + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید