آخرین خبر

شنیدن صدای «قاب عکس کهنه»

«قاب عکس کهنه» یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی است که به‌تازگی با استفاده از اشعار مصطفی طالبی و هوشنگ ابتهاج به آهنگسازی بهنام ارجمندی و خوانندگی علیرضا وکیلی‌منش منتشر شده است.

به گزارش آوای ایرانیان، «آلبوم قاب عکس کهنه» به آهنگسازی بهنام ارجمندی و خوانندگی علیرضا وکیلی‌منش با اشعاری از مصطفی طالبی و هوشنگ ابتهاج پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«رخ تو» با شعر مصطفی طالبی، «آواز نگاه» با شعر هوشنگ ابتهاج، «سایه» با شعر مصطفی طالبی، «رهایی»، «قاب عکس کهنه» با شعر مصطفی طالبی، «آن من»، «تبسم» با شعر مصطفی طالبی، «ما خزانه ایم» با شعر مصطفی طالبی، «پرستوهای شاد» با شعر مصطفی طالبی آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

در توضیح این اثر آمده است: انتشار بخشی از اشعار سحرآمیز دردانه‌ای که در اوج بی نیازی، چشمه خروشان اندیشه ناب بود و آفتاب درخشان عشق در کیش مهر، کاری است مانا که به سعی دوست همدل و هنرمندش بهنام ارجمندی در قالب اثر موسیقایی حاضر متجلی شده است.

مصطفی طالبی بزرگ مردی که دانش آموخته فلسفه، تفکر خلاق، مطالعه و پژوهش خستگی ناپذیر خود بود، در شعر، موسیقی اندیشه و اخلاق مرزهایی را در نوردید که همگان در عین شگفتی، مجذوب و شیدای خود می‌کرد.

جادوی کلامش در قالب اشعار و جملات ماندگار به سان نسیمی دل‌انگیز، نوازشگر روان است و جان‌های تشنه را به سخاوت سیراب می‌کند. آن عزیز ناباورانه در پاییز ۱۳۹۶ در جان دوستدارانش هبوط کرد. یادش در دل عاشقانش همیشه در فزون باد.

چه زیبا گفت: «نه تکرار می‌شوم و نه تمام»

شنیدن صدای «قاب عکس کهنه»/ نه تکرار می‌شوم و نه تمام!

مصطفی طالبی شاعر بیجاری که در این سال‌ها تمایلی چندانی برای انتشار اشعارش نداشته درباره این آثار نوشته است: واژه هاب استفاده شده در این نوشته‌ها، فارغ از بار معنای برای تحریر دلنشین آوایی، تعبیه شده‌اند. به شرطی که تحریر، تقریر را لگد مال نکند.

بهنام ارجمندی آهنگساز و نوازنده عود و سه تار، علیرضا وکیلی منش خواننده، علیرضا دریایی نوازنده کمانچه و ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل، حمید قنبری نوازنده تمبک و بندیر گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

آلبوم «قاب عکس کهنه» با مجوز شماره ۱۳۹۸-۴۷۵۱ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۲۶۴۲۲ کتابخانه ملی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شنیدن صدای «قاب عکس کهنه»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید