آخرین خبر

اعلام برنامه‌های تنبورنوازان

گروه موسیقی «جامی» به سرپرستی رضا علی‌آبادی با همراهی ۹۰ نوازندۀ تنبور در تالار وحدت ۴ قطعه را ضبط و به زودی منتشر خواهد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، رضا علی‌آبادی سرپرست گروه «جامی» درباره آخرین فعالیت های این گروه توضیح داد: چهار قطعه به آهنگسازی بنده به همراه گروهی متشکل از ۹۰ نوازنده در تالار وحدت ضبط شده است. تهیه‌کننده ‌و کارگردان این چهار اثر آقایان سعید و مسعود برزی هستند که به‌زودی به صورت صوتی و تصویری منتشر خواهد شد.

علی‌آبادی در ادامه گفت: اعضای گروه جامی، اعضای ثابت و همگی از شاگردان بنده هستند. این گروه با اعلان فراخوان تشکیل نشده است و معمولا اعضا از آکادمی تحت نظارت و تدریس بنده انتخاب می‌شوند. در چند ماه اخیر هم به همراه این گروه بالغ بر شش ویدئوکلیپ ضبط و منتشر شده است که بیشتر آنها در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این گروه بزرگ ساز مقامی و نواحی بیش از پیش به حمایت دستگاه‌های دولتی برای بقا نیاز دارد، کما اینکه بنیاد رودکی در فراهم‌کردن مکان تمرین و اجرا همکاری مساعدی داشته است. در آینده نزدیک در صورت حمایت‌های بیشتر، گروه برای اجرای کنسرت آماده خواهد شد، هرچند که با شرایط نامساعد کنونی اجرای این ایده کمی دور از ذهن است.

این نوازنده بیان کرد: گروه بزرگ تنبورنوازان «جامی»، ایده‌های بزرگی در سر دارد که تاکنون بعد از گذشت چند ماه در تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران، تالار وحدت، کاخ سعدآباد برنامه اجرا کرده است. امیدوارم یک آلبوم تصویری از این گروه منتشر شود و برای تحقق این مهم نهایت تلاشم را خواهم کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام برنامه‌های تنبورنوازان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید