آخرین خبر

انتشار سه آلبوم از آقای خاص در یک آلبوم!

بازخوانی مجموعه‌ای از ترانه‌های ماندگار آمریکایی با صدای «باب دیلن» در آلبوم «سه برابر» منتشر می‌شود.

«گاردین» نوشت: آلبوم «سه ‌برابر» که دربردارنده نسخه‌های جدید ترانه‌هایی از «فرانک سیناترا»،‌ «بیلی هالیدی» و دیگر خوانندگان سرشناس با صدای «باب دیلن» است، ‌به‌زودی روانه بازار می‌شود.

«باب دیلن» که سال ۲۰۱۶ را با کسب جایزه نوبل ادبیات و حواشی پس از آن، به پایان برد، به هوادارانش اعلام کرده که نه یک آلبوم،‌ نه دو آلبوم، بلکه سه آلبوم منتشر خواهد کرد. او در آلبوم «سه برابر» ۳۰ نسخه جدید از ترانه‌های کلاسیک آمریکایی را خوانده است.

«دیلن» در سال گذشته میلادی آلبوم «فرشته‌های سقوط‌ کرده» را که دربردارنده بازخوانی ترانه‌هایی از «سیناترا» بود و در سال ۲۰۱۵ «سایه‌ها در شب» را منتشر کرد.

«سه برابر» ۳۱ مارس منتشر می‌شود. سی‌دی اول این مجموعه با ۱۰ اثر، «خورشید پایین می‌رود» نام دارد و دو سی‌دی دیگر که هریک از آن‌ها هم شامل ۱۰ ترانه می‌شود، «عروسک‌های شیطانی» و «دیر آمدن به خانه» نام گرفته‌اند.

«باب دیلن» ۷۵ ساله از نگاه بسیاری، تاثیرگذارترین چهره در تاریخ موسیقی آمریکاست. برخی از ترانه‌های او توسط خوانندگان مشهور دوباره‌خوانی شده‌ که از جمله آن‌ها می‌توان به «از فراز برج دیدبانی» که توسط «جیمی هندریکس» اجرا شده است، اشاره کرد.

او در پدیدار شدن سبکی در موسیقی به نام «راک بومی» در اواسط دهه ۶۰ بسیار تاثیرگذار بود و به «شکسپیر» هم‌نسلان خود شهرت یافت. «دیلن» در پنج دهه‌ اخیر در موسیقی آمریکا یک پدیده بوده است. این هنرمند جایزه نوبل ادبیات ۲۰۱۶ را از آن خود کرد و اعطای این جایزه به او، حواشی بسیاری را به‌دنبال داشت.

منبع: ایسنا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار سه آلبوم از آقای خاص در یک آلبوم!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید