آخرین خبر

اسپین‌آف «پوست شیر» ساخته می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان پس از ساخت و پخش سریال «پوست شیر» در سال ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلم‌نت، حال در جدیدترین همکاری جمشید و نوید محمودی با این پلتفرم، اسپین‌آف این سریالِ موفق نیز به طور اختصاصی در فیلم نت ساخته و پخش می شود.

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی براساس رای کاربران سایت سینمایی «IMDB» توانست نمره خوب ۸٫۴ به دست بیاورد تا به این ترتیب عنوان محبوب ترین سریال ایرانی را از آن خودش کند.

این سریال در سه فصل هشت قسمتی پخش شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. همچنین منتقدان و کارشناسان حوزه های مختلف نیز به تحلیل این اثر پرداخته و آن را از موفق ‌ترین سریال های سال های اخیر دانسته اند.

«پوست شیر» اولین تجربه برادران محمودی در شبکه نمایش خانگی بود. فیلمنامه این سریال را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند که در نگارش اسپین‌آف هم محمودی و بهاروند هم همکار خواهند بود.

جزئیات بیشتر درباره اسپین‌آف «پوست شیر» متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی مجتبی پیرزاده و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

اسپین‌آف به روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد. اسپین‌آف ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه بر اساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اسپین‌آف «پوست شیر» ساخته می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید