آخرین خبر

سالار عقیلی از جان و دل خواند

سالار عقیلی و خواندنِ «از جان و از دل»

آوای ایرانیان: آلبوم «از جان و از دل» به آهنگسازی نوید دهقان، خوانندگی سالار عقیلی و تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی، روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه در سراسر کشور منتشر می‌شود.

 به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم «از جان و از دل» با همکاری گروه قمر و براساس اشعاری از سعدی، اقبال لاهوری و علیرضا خیابانی و  هم‌نوازی حریر شریعت‌زاده با پیانو، توسط شرکت ایران گام و  مؤسسه نغمه سرای روژین، توسط پخش هنر شهر در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار می‌گیرد.

«تا باز نیایی»، «دیوانه»، «صهبای بهار»، «از دورها»، «دل ستان»، «ساقیا»، «یاد»، «از جان و از دل» و … تعدادی از قطعات این آلبوم هستند.

نوید دهقان در آلبوم «از جان و از دل» به غیر از آهنگسازی و سرپرستی گروه موسیقی قمر، تکنوازی ساز کمانچه را نیز برعهده داشته است. در این اثر موسیقایی، بهزاد رواقی با ساز تار و علیرضا گرانفر با ساز سنتور به تکنوازی پرداخته‌اند و حریر شریعت‌زاده نیز با پیانو هم‌نواز آواز بوده است.

آلبوم «از جان و از دل» در پاییز و تابستان سال ۹۳ توسط وحید بقراط‌‌پور ضبط شده و میکس آن نیز در زمستان سال ۹۳ توسط کامبیز شاهین‌مقدم انجام گرفته است. طراحی و گرافیک این اثر را ارغوان خسروی و مدیر اجرایی آن را نیز مهدی بشکوفه برعهده داشته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سالار عقیلی از جان و دل خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید