آخرین خبر

علی نصیریان: «بدون قرار قبلی» حس انسانی را جاری می‌کند

علی نصیریان ضمن قدردانی از بهروز شعیبی و عوامل فیلم «بدون قرار قبلی» گفت: این فیلم سینماست و داستان یک احساس انسانی را به تصویر می‌کشد.

علی نصیریان ضمن قدردانی از بهروز شعیبی و عوامل فیلم «بدون قرار قبلی» گفت: این فیلم سینماست و داستان یک احساس انسانی را به تصویر می‌کشد.

علی نصیریان در اکران مردمی فیلم بدون قرار قبلی که با حضور بهروز شعیبی کارگردان، الهام کردا و امین میری، بازیگران فیلم و محمود بابایی تهیه‌کننده در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد، گفت: یکی از نقاط قوت فیلم پرداختن به اختلال اوتیسم در این اثر است و چقدر زیبا زندگی یک کودک اوتیسمی را روایت می‌کند که این نشان‌دهنده خلاقیت بالای کارگردان فیلم است، چراکه در این فیلم، انسان‌ها به صورت خود واقعی نشان داده می‌شوند.
بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در پایان یادآور شد: «بدون قرار قبلی» در رده فیلم‌های بسیار تأثیرگذار است، چون توانسته حس انسان را جاری کند. من از آقای شعیبی انتظار کار‌های فوق‌العاده را دارم، چون توانایی بالای ایشان را در تولید فیلم خوب و تأثیرگذاری، چون بدون قرار قبلی دیده‌ام.
پیش از نمایش فیلم، الهام کردا در سخنانی کوتاه عنوان کرد: از همه شما عزیزان قدردانی می‌کنم که فیلم «بدون قرار قبلی» را برای دیدن انتخاب کرده‌اید و برای من بسیار ارزشمند است در این شرایط دشوار و اتفاقات این روز‌ها به سینما می‌آیید و چراغ سینما را روشن نگاه می‌دارید. من و عوامل فیلم عاشق این اثر هستیم، امیدوارم که شما نیز از تماشای این فیلم لذت ببرید و اگر دوست داشتید آن را به دوستان خود نیز توصیه کنید.
محمود بابایی، تهیه‌کننده فیلم در ادامه از حضور علی نصیریان و خانواده فرزندان اوتیسمی در سالن ابراز خوشحالی کرد و گفت باعث افتخار است که امشب در خدمت شما بزرگواران هستیم.
بهروز شعیبی، کارگردان «بدون قرار قبلی» نیز گفت: من به استاد علی نصیریان که افتخار داده‌اند و برای تماشای فیلم بدون قرار قبلی به اینجا آمده‌اند، خیرمقدم می‌گویم. امروزه در هر حوزه‌ای بزرگانی داریم که امپراطور آن حوزه محسوب می‌شوند و به نظرم استاد علی نصیریان امپراطور هنر نمایش هستند. حضور ایشان برای تماشای فیلم «بدون قرار قبلی» بزرگ‌ترین افتخاری است که در این سال‌ها نصیب من شده است.
وی افزود: ما با بزرگانمان، عاشق سینما می‌شویم. این روز‌ها فیلمی با بازی استاد علی نصیریان در سینما‌ها در حال اکران است که استاد بزرگ و گرانقدرم آقای داریوش مهرجویی آن را کارگردانی کرده‌اند که همه ما تحت آموزش فیلم‌های ایشان به سینما علاقه‌مند شده‌ایم.
پیش از آغاز فیلم، پوستر جدید فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» با طرحی از محمد روح‌الامین توسط علی نصیریان رونمایی شد.
مصطفی زمانی، بازیگر «بدون قرار قبلی» نیز در اکران مردمی این فیلم در پردیس سینمایی چارسو به ویژگی‌های این فیلم اشاره و عنوان کرد که این فیلم می‌خواهد بگوید سرنوشت مثل یک «بدون قرار قبلی» است که از قبل به آن فکر نکرده‌اید.
این بازیگر خطاب به حاضران در سالن گفت: خوشحالم که امشب در خدمت شما عزیزان هستم. نقش من در فیلم «بدون قرار قبلی» کوتاه، اما تأثیرگذار است و معتقدم اثری که ساخته شده بسیار زیباتر از متن آن روایت شده است.
وی، گروه عوامل «بدون قرار قبلی» را بسیار درجه یک عنوان کرد و گفت: امیدوارم آنچه در این فیلم می‌بینید شما را به سمت اتفاقاتی سوق دهد که دوست داشتید در زندگی‌تان رقم بخورد. اتفاقاتی که ما آن را «سرنوشت» می‌نامیم. این سرنوشت برای هر بشری بنا به طبیعتی که برایش طراحی شده همیشه خوشایند بوده است، اما متأسفانه جهان، دغدغه‌ها و همه آنچه را به ما مربوط نیست و ما فکر می‌کنیم که به ما مربوط است، پیگیری و قضاوت می‌کنیم. ما تابع سرنوشتیم و اگر این مسئله را بپذیریم، به راحتی می‌توانیم زندگی‌مان را با خوشی بگذرانیم.
بازیگر فیلم «بدون قرار قبلی» در پایان گفت: از نظر من این فیلم دوست دارد به انسان‌ها بگوید که سرنوشت، مثل یک بدون قرار قبلی است که از قبل به آن فکر نکرده‌اید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علی نصیریان: «بدون قرار قبلی» حس انسانی را جاری می‌کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید