آخرین خبر

طلسم کنسرت‌های حضوری تهران این بار می‌شکند؟

به نظر می‌رسد که پس از دو سال دوری هنرمندان از اجرای صحنه‌ای، از دی‌ ماه امسال قرار است درِ سالن‌های اصلی برگزارکننده کنسرت‌های تهران به روی تماشاگران باز و طلسم برگزاری کنسرت‌های حضوری در تهران شکسته شود.

به گزارش آوای ایرانیان، برگزاری حضوری کنسرت‌ها در دو سال گذشته همواره مورد بحث بوده است و بارها برای از سرگیری آن تصمیم گرفته شده اما هر بار با آغاز موجی دیگر از کرونا کلیه تصمیم‌ها لغو شده است.

این بار اما در شرایطی که واکسیناسیون عمومی تا حدی انجام شده، به نظر می‌رسد تصمیم‌ها برای برگزاری دوباره کنسرت‌ها جدی‌تر از گذشته اتخاذ شده است و برخی از هنرمندان موسیقی برنامه‌های خود را برای بازگشت به صحنه اعلام کرده و حتی برخی از آنها بلیت فروشی اجرایشان را نیز آغاز کرده‌اند.

با این وجود از امروز ـ یکشنبه ـ ۲۸ آذر ماه ـ خبر شیوع سویه جدید ویروس کرونا به نام «اُمیکرون» در کشور و درخواست برای از سرگیری محدودیت‌ها در رسانه‌های رسمی منتشر شده و احتمال می‌رود با همه‌گیری این ویروس، کلیه برنامه‌ریزی‌ها برای از سرگیری کنسرت‌ها نقش بر آب شود.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به اجراهای پیش‌رو که همگی جز یک مورد در ژانر پاپ هستند و قرار است با آغاز دی‌ماه در تهران برگزار شوند.

بلیت فروشی کنسرت‌های حجت اشرف‌زاده سوم دی‌ماه در هتل اسپیناس پالاس، بابک جهانبخش دوم دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، آرون افشار چهارم دی در برج میلاد تهران و آرش و مسیح اول دی‌ماه سالن بزرگ وزارت کشور آغاز شده است.

همچنین آرش گوران پنجشنبه، دوم دی‌ماه کنسرت رسیتال پیانو خود را در تالار وحدت تهران به روی صحنه خواهد برد.

اجراهای حسین صفامنش ۹ دی‌ماه در تالار وحدت، رضا بهرام ۱۱ دی هتل اسپیناس پالاس و اجراهای بهنام بانی، علیرضا طلیسچی، روزبه نعمت اللهی و سینا شعبان خوانی نیز در لیست انتظار قرار دارند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طلسم کنسرت‌های حضوری تهران این بار می‌شکند؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید