آخرین خبر

افتتاح موزه مقاومت و نمایشگاه «پایان داعش» در دهه مبارک فجر

علی اصغر جعفری با اشاره به اینکه قرار بوده است سردار حاج قاسم سلیمانی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید داشته باشد، از افتتاح نمایشگاه «پایان داعش» در دهه فجر خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفتگوی زنده با رادیو پیام درخصوص مجاهدت ها و رشادت های سردار سلیمانی و یارانش بیان کرد: ان شاءالله خداوند توفیق بدهد بتوانیم راه سردار شهید سلیمانی و شهدای عزیز را ادامه بدهیم.

وی افزود: ارادتی که نسل جوان به سردار سلیمانی دارد قابل توصیف نیست هرجا انقلاب اسلامی نیاز به جهش و گام های بلندی داشته خون شهدا بوده که آن را فراهم ساخته است.

جعفری گفت: قرار بود هفته آینده سردار سلیمانی بازدیدی از مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته باشد تا از مقدمات آماده سازی موزه مقاومت و نمایشگاه «پایان داعش» که حدود سه ماه است در دست اقدام و آماده سازی است بازدید داشته باشد.

وی افزود: برای راه اندازی موزه و نمایشگاه «پایان داعش» بخشی از تجهیزات باقی مانده از داعش در کشور عراق و سوریه به دستور سردار سلیمانی به موزه انقلاب اسلامی منتقل شده بود که قرار بود ضمن بازدید از روند کار رهنمودهای لازم را داشته باشند تا در ایام الله دهه فجر با افتتاح نمایشگاه بتوانیم بخشی از مجاهدت ها و رشادت های شهدای مظلوم مدافع حرم را در معرض دید عموم بگذاریم.

مدیرعامل موزه انقلاب یادآور شد: مجاهدت های پنهان و بزرگ شهید سلیمانی برای اسلام و انقلاب اسلامی و خدمات وی آنقدر گسترده است که با گذشت زمان ابعاد آن برای مردم عزیزمان و مسلمانان نمایان می‌شود.

جعفری در پایان گفت: امیدواریم در ایام الله دهه مبارک فجر با افتتاح نمایشگاه «پایان داعش» و موزه مقاومت بخشی از اهداف نظام سلطه و جریان تروریستی را که آمریکا و اسراییل ایجاد کرده اند با اسناد و مدارک به معرض دید عموم بگذاریم.

منبع:مهر

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “افتتاح موزه مقاومت و نمایشگاه «پایان داعش» در دهه مبارک فجر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید