آخرین خبر

جورج میلر با «فیوریوسا» به کن می‌رود

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از ورایتی، پس از حدس و گمان‌های فراوان، جشنواره فیلم کن به طور رسمی فاش کرد «فیوریوسا» در جشنواره ۲۰۲۴ به نمایش درمی‌آید.

این فیلم که پیش درآمدی بر ماجراهای «مد مکس» است، ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) در تئاتر بزرگ لومیر در کاخ جشنواره کن و خارج از بخش رقابتی نمایش داده می‌شود. به این ترتیب ۹ سال پس از آنکه جورج میلر فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» را سال ۲۰۱۵ در جشنواره رونمایی کرد، با فیلم دیگری از این مجموعه راهی کن می‌شود. «جاده خشم» پس از نمایش در جشنواره کن، به یک موفقیت تجاری بدل شد و تحسین منتقدها را هم برانگیخت و نام خود را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن تاریخ سینما ثبت کرد. این فیلم ۳۸۰.۴ میلیون دلار در بازار جهانی فروخت و ۱۰ نامزدی اسکار به دست آورد. «مد مکس: جاده خشم» با بودجه‌ای بیش از ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد، از همین رو به سختی به سود رسید.

«فیوریوسا: حماسه مد مکس» با بازی آنیا تیلور جوی در نقش امپراتور فیوریوسا ساخته شده که جایگزین شارلیز ترون در «جاده خشم» شده است. داستان این فیلم بیش از یک دهه قبل از رویدادهای پسا آخرالزمانی «جاده خشم» می‌گذرد و داستان فیوریوسای جوان را که از خانه‌اش ربوده می شود و برای بازگشت به مکان سبز بسیاری از مادران آزمایش‌ها و مصایب زیادی را تحمل می‌کند، تصویر می‌کند.

میلر گفت: ایده ساخت این پیش درآمد بیش از یک دهه با من بود و نمی‌توانم بیش از این خوشحال باشم که با آنیا، کریس و تام راهی کن می‌شویم.

میلر سال ۲۰۱۶ رییس شصت و نهمین دوره جشنواره کن بود و پیش از آن هم ۲ بار عضو هیات داوران این جشنواره بود. او سال ۲۰۲۲ فیلم «سه هزار سال حسرت» با بازی تیلدا سوینتون و ادریس البا را خارج از بخش رقابتی به نمایش درآورد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جورج میلر با «فیوریوسا» به کن می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید