آخرین خبر

زرشک زرین به دبیر جشنواره موسیقی فجر رسید

رادیو صبا در برنامه «ترین ها» به معرفی موفق ترین خواننده پاپ در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

به گزارش آوای ایرانیان، برنامه «ترین ها» در این شبکه با رویکرد معرفی بهترین ها در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سینمایی و هنری، همراه مخاطبان رادیو صبا می شود.

این برنامه روز جمعه ششم اسفند به سراغ ترین ها در حوزه موسیقی و خوانندگی رفت و به  معرفی بهترین خواننده پاپ در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

«محسن ابراهیم زاده، بهنام بانی، رضا بهرام، محسن چاوشی، امید حاجیلی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، علیرضا عصار، حمید هیراد» به عنوان نامزد های بهترین خواننده سال ۱۴۰۰ در لیست برنامه  «ترین ها» قرار گرفتند.

طبق نتایج نظرسنجی مردمی در صفحه مجازی برنامه ترین ها و پیامک های ارسالی به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ در این رقابت محسن چاوشی به عنوان بهترین خواننده سال ۱۴۰۰ معرفی شد و رضا بهرام و رضا صادقی به ترتیب جایگاه دوم و سوم این نظرسنجی را کسب کردند.

از دیگر آیتم های این برنامه می توان به آیتم «زرشک زرین» با اجرای شهره احمدوند اشاره کرد، که این آیتم روز جمعه به جشنواره موسیقی فجر پرداخت و برای انتخاب ضعیف ترین ها این گزینه‌ها را به مخاطبان پیشنهاد داد.

گزینه یک، حسن ریاحی دبیر جشنواره موسیقی به خاطر عدم دستاورد مفید برای جشنواره موسیقی در سال جاری

گزینه دو، ستاد جشنواره موسیقی به خاطر امکانات کم جهت اقامت گروه های موسیقی شهرستان

طبق نظرسنجی ثبت شده در صفحه مجازی برنامه  «ترین ها» با اعلام شهره احمدوند حسن ریاحی دبیر جشنواره موسیقی به خاطر عدم دستاورد مفید برای جشنواره موسیقی فجر «زرشک زرین» برنامه ترین ها را از طرف مخاطبان دریافت کرد.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله و اجرای شاهین جمشیدی به نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی  به مدت ۹۰ دقیقه پخش می شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زرشک زرین به دبیر جشنواره موسیقی فجر رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید