آخرین خبر

انتشار یک آلبوم موسیقی متاثر از شرایط اجتماعی

صبا علیزاده از نسخه ‌فیزیکی دومین آلبوم موسیقی خود با عنوان «شاید هرگز تو را نبینم» رونمایی کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، در این مراسم که در قالب چهار اجرای کوتاه برگزار شد، این آهنگساز قطعاتی از تازه‌ترین آلبوم خود را برای مخاطبانش اجرا کرد.

«سکوت‌های در میان»، «شاید هرگز تو را نبینم»، «سایه‌های مخدوش» و «نوروز ۹۹» قطعاتی بودند که در قالب موسیقی الکترونیک و الکتروآکوستیک روی صحنه اجرا شدند.

صبا علیزاده در این مراسم، درباره نحوه ساخت قطعات اجرا شده توضیحاتی را به مخاطبان ارائه کرد و گفت: در طول مدتی که در این دو سال مشغول آهنگسازی بوده، موسیقی او نیز خواهی نخواهی تحت تاثیر محیط پیرامون و ‌شرایط اجتماعی‌اش‌ قرار گرفته است.

آلبوم «شاید هرگز تو را نبینم» در قالب ۹ قطعه با نام‌های «شاید هرگز تو را نبینم»، «سایه‌های مخدوش»، «سکوت‌های در میان»، «نوروز ۹۹» ، «وضو»، «دوگانه»، «تنها امید امواج سیاه را در هم می‌شکند»، «تماس» و «آذین» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

«شاید هرگز تو را نبینم» حاصل دو سال تجربه زیستی صبا علیزاده است. این آهنگساز معتقد است شرایط این دو سال بر آثارش سایه انداخته است و کارها بی تاثیر از محیط پیرامونش نیست. در هر کدام از قطعات این آلبوم نیز قصه‌ای نهفته که متاثر از فضای جامعه و پیرامون آن است.

در این پروژه کارگاه نوفه، موسسه این سیتو و کارگاه تصویر تهران به عنوان حامیان اصلی برگزاری بودند و ضبط و میکس آلبوم «شاید هرگزتو را نبینم» در کارگاه نوفه تهران انجام شده و صبا علیزاده به عنوان نوازنده کمانچه و تنبک و بخش الکترونیک اثر حضور داشته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار یک آلبوم موسیقی متاثر از شرایط اجتماعی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید