آخرین خبر

مدیر کل دفتر موسیقی ارشاد مشخص شد! + عکس

آوای ایرانیان:  حدود شش ماه از انتصاب محمد الهیاری در سمت مدیرکلی دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی می‌گذرد و او همچنان مسوولیت سرپرستی دفتر موسیقی را هم همزمان عهده‌دار است. حدود یک ماه هم از وعده‌ی وزیر برای انتخاب مدیر جدید دفتر موسیقی می‌گذرد، اما همچنان تکلیف این نهاد مهم سیاستگذار در حوزه موسیقی مشخص نشده است.

، در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تکلیف مدیریت دفتر موسیقی تا آخر هفته بعد ـ یعنی اوایل اسفند ماه ـ مشخص می‌شود که البته تا امروز، ۲۴ اسفند و در شرایطی که حدودا دو روز به آغاز تعطیلات پایان سال و نوروزی باقی مانده، از معرفی فرد جدید برای این سمت خبری نیست.

سمت مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که دو سال قبل از تغییر دولت، به محمد الهیاری سپرده شده بود، کماکان خالی است و سمت الهیاری هم در مهر ماه از معاونت هنری به معاونت فرهنگی تغییر داده شد.

محمدمهدی اسماعیلی اواخر بهمن ماه درباره‌ی تکلیف مدیریت دفتر موسیقی بیان کرده بود: «آقای الهیاری سابقه‌ بسیار خوبی در حوزه نشر داشته‌اند و دوستان معاونت فرهنگی ما نیز از من درخواست داشتند و خود ایشان نیز مایل بودند، ولی چون در عین حال که به ایشان آنجا مسئولیت دادیم، وسط برگزاری جشنواره بود، از ایشان خواهش کردیم که سرپرستی دفتر موسیقی را برعهده بگیرد. من در این مدت با پیشکسوتان و اهالی موسیقی گفت‌وگو داشتم و شاهدم که رضایتمندی بالایی از همکاری ایشان داشتند. این هفته تکلیف دفتر موسیقی را با معاون هنری مشخص می‌کنیم. ولی اینکه ایشان در دفتر موسیقی می‌ماند یا نه را باید با توجه به مسئولیتی که در معاونت هنری پذیرفتند، با گفت‌وگو و رایزنی که بین دو معاون با حضور بنده اتفاق می‌افتد، بررسی کنیم.»

اما فرزانه غلامی تبار، مدیر مسئویل رسانه آوای ایرانیان در جدیدترین توئیتش از تمدید قریب الوقوع حکم مدیر کلی دفتر موسیقی برای الله یاری خبر دارد نوشت:  ‏اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا آخر اسفند حکم محمداله یاری برای مدیرکلی دفتر ‎موسیقی وزارت ارشاد صادر میشود و اله یاری از معدود مدیرکل های دولت روحانی خواهد بود که در دولت رئیسی، مسئولیت یکی از حساس ترین و مهمترین حوزه های وزارت ارشاد را عهده دار خواهد بود

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مدیر کل دفتر موسیقی ارشاد مشخص شد! + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید