آخرین خبر

سه آلبوم جدید در بازار موسیقی

آوای ایرانیان: آلبوم‌های موسیقی «رنج‌نامه نسلی سوخته»، «نقش خیال» و «مناجات خمس عشر» شامل ۱۵ دعا از نیایش‌های صحیفه سجادیه همزمان با ماه مبارک رمضان با آهنگسازی عباس ابوحمزه و دکلمه محمدابراهیم ضرابیها منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان، این اثر به همت مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی منتشر شده و شامل ۱۵ دعا از صحیفه‌ سجادیه‌ است که با عنوان دعای خمس عشر معروف است.

هر کدام از این دعاهای پانزده‌گانه براساس حالات و درجات گوناگون انسان‌ها بیان شده است. نحوه ارائه این ادعیه در قالب هنر موسیقی به هنرمندی استاد عباس ابوحمزه و به همراه ترجمه و بیان محمدابراهیم ضرابیها انجام شده است.

حمید اعتمادنیا (تار، سه‌تار و تنبور)، امیر سیاوش‌پور و سعید فهیمی (نی)، مجید مظاهری (کمانچه)، عباس ابوحمزه (پیانو) و علی ابوحمزه (پرکاشن و سازهای ضربی) از نوازندگان این اثر هستند. میکس و مسترینگ مناجات خمس عشر برعهده مسعود کمالی بوده است.

توبه‌کاران، بیمناکان، شیفتگان، مطیعان، محبان، نیازمندان، شکوه‌کنندگان، امیدواران، سپاسگزاران، مریدان و مشتاقان و توسل‌جویان از قطعات مناجات خمس عشر است.

رنج‌نامه نسلی سوخته

آلبوم موسیقی رنج‌نامه نسلی سوخته با آهنگسازی احسان انوریان با اشعاری از مولانا منتشر شده است، احسان انوریان (سنتور و سنتورباس)، مرسده فرخی (ویولن، ویولا و ویولنسل) و ساسان تیموری (ویولن) از نوازندگان این آلبوم موسیقی هستند. میکس و مسترینگ رنج‌نامه نسلی سوخته توسط امید اصغری انجام شده است.

برف در آغوش آفتاب، پرواز در قفس، فریادی در پستو، جاده رو به تو، بی‌قرار، تکنوازی سنتورباس، دونوازی سنتور و سنتور باس، تکنوازی سنتور، دونوازی سنتور و سنتورباس از جمله قطعات آلبوم موسیقی رنج‌نامه نسلی سوخته است.

سه آلبوم جدید در بازار موسیقی/ ضرباهنگی از نیایش‌های صحیفه‌ سجادیه‌

نقش خیال

آلبوم موسیقی نقش خیال روایتی عاشقانه از دوبیتی‌های باباطاهر با آهنگسازی ساسان بازگیر و خوانندگی مرتضی حسنی منتشر شد. لیلا برخورداری راوی دوبیتی‌های باباطاهر است.

این اثر شامل ۱۱ قطعه موسیقی با تنظیم‌ ساسان بازگیر است. ساسان بازگیر، مهدی مرتضایی، اشکان مرادی، روح‌اله قلی‌زاده، پژمان پرنیا و فرشاد سیفی از نوازندگان آلبوم موسیقی نقش خیال هستند. میکس و مسترینگ این اثر برعهده یاسر فلاح‌پور بوده است.

سه آلبوم جدید در بازار موسیقی/ ضرباهنگی از نیایش‌های صحیفه‌ سجادیه‌

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سه آلبوم جدید در بازار موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید