آخرین خبر

واکنش آقای بازیگر به بیانیه تعرض جنسی در سینما + فیلم

آوای ایرانیان: حبیب دهقان نسب گفت: حتما مسائلی بوده که افشاگری‌ها توسط برخی بانوان در فضای مجازی رخ می‌دهد که قطعا باید این موارد در وهله اول از طریق مجاری قانونی و اصناف شغلی پیگیری شود و بعد کار به بیانیه نویسی بکشد.

حبیب دهقان نسب، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با دانشجو درباره ماجرای بیانیه بانوان سینماگر درباره اعتراض به تعرض جنسی در سینما گفت: در وهله اول باید گفت، نمیتوان منکر وجود برخی مسائل در سینما و هنر شد و درباره برخی ها که در فضای مجازی دست به افشاگری ها می زنند باید گفت، کسی بی‌جهت نمی آیند با آبرویش بازی کند و زندگی اش را زیرسوال ببرد .

وی ادامه داد : حتما مسائلی بوده که افشاگری ها توسط برخی بانوان در فضای مجازی رخ می دهد که قطعا باید این موارد در وهله اول از طریق مجاری قانونی و اصناف شغلی پیگیری شود.

این بازیگر افزود: به نظرم باید بیانیه نویسی در مرحله آخر اتفاق بی افت و اگر پیگیری های قانونی فرد معترض به نتیجه نرسید آنوقت رو به بیانیه نویسی و جنجال رسانه ای بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه نویسی و جنجال رسانه ای در ابتدای امر کلیت سینمای ایران را زیر سوال می‌برد و با آبرو همه اهالی سینما بازی میکند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش آقای بازیگر به بیانیه تعرض جنسی در سینما + فیلم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید