آخرین خبر

«دلاو» از ۱۸ خرداد به نوفل لوشاتو می‌آید

به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «دِلاو» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داود نامور خرداد ماه در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «دِلاو» در سال ۲۰۱۴ تولید شده و در کشور آلمان در سال ۲۰۱۶ و در کشور فرانسه در سال ۲۰۱۹ اجرا شده است. این اثر تقدیر شده‌ سال «Theater am Neunerplatz» شهر وورزبورگ کشور آلمان است.

در خلاصه‌ داستان این اثر آمده است: «او به زندگی روزمره‌ خود مشغول است اما تحولی رخ می‌دهد.»

مهیاری در کارنامه‌ کاری خود کارگردانی و طراحی بیش از ۲۰ اثر نمایشی را برعهده داشته و همچنین در بیش از ۱۰ اثر نمایشی ایفای نقش کرده است. وی همچنین ورک‌شاپ‌هایی در ایران و در سطح بین‌المللی در کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا و … برگزار کرده است.

سعید ابک تنها بازیگر این اثر نمایشی است و از دیگر عوامل آن می‌توان به عرفان مبرقع آهنگساز و موسیقی زنده، جعفر مهیاری طراح صحنه، مهدی رایگانی طراح گرافیک، بهروز داوری ساخت تیزر و موشن گرافیک، معصومه آرواز، اعظم شکوفه‌پور دستیاران کارگردان، بهار حیدری، پاشا اسمعیل زاده امور بین‌الملل، سارا حدادی مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

نمایش «دِلاو» با طراحی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داود نامور تولید عمارت نوفل‌لوشاتو و شرکت تئاتر و فیلم زندگی از ۱۸ خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«دلاو» از ۱۸ خرداد به نوفل لوشاتو می‌آید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید