آخرین خبر

«بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ» در نوفل لوشاتو

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی نوفل لوشاتو، نمایش‌های «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ» به کارگردانی آرش دادگر و «اعتراف‌ها و دروغ‌ها» به کارگردانی پیمان محسنی از نیمه آذر در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهند رفت.

«بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ» به نویسندگی شهرام احمدزاده به کارگردانی آرش دادگر از سه‌شنبه ۱۴ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

عمار عاشوری، مهران واشقانی، ماه‌منیر صادقیان، مهدی حیدری، سارا بیدخت، کسری عبداللهی، امید صیادی، امیر اردلان زنجانی بازیگران این نمایش هستند.

«بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ» اقتباسی آزاد از نمایشنامه «بیرون پشت در» نوشته ولفگانگ بورشرت است و در خلاصه آن آمده است: «سرجوخه بکمان پس از پایان جنگ و سه سال اسارت و کار اجباری در سیبری آزاد شده و به زادگاهش هامبورگ بازمی‌گردد اما تمام درها به روی او بسته است و چیزی جز ناامیدی در انتظار او نیست.»

همچنین نمایش «اعتراف‌ها و دروغ‌ها» به نویسندگی مهدی میرباقری، با طراحی و کارگردانی پیمان محسنی و تهیه‌کنندگی نگین صدرزاده از چهارشنبه ۱۵ آذر تا ۸ دی ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

دنیا مستعلمی، شهروز آقایی‌پور، سحر آقاسی و سپهر زمانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و شهاب شریفی مجری طرح این اثر است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «همه ما محکومیم، به مرگ یا به زندگی … .»

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ» در نوفل لوشاتو”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید