آخرین خبر

یادی از مرتضی پاشایی و رضا صادقی در کنسرت مرد برفی موسیقی

خبرگزاری آوای ایرانیان: بابک جهانبخش برای نخستین بار در سال ۹۴ در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه در ۴ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت.
به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، بابک جهانبخش در این چهار سانس میزبان مهمانان فراوانی بود که از میان می توان به مجید مظفری، نیکی ظفری، شهرام حقیقت دوست، خاطره اسدی، حمید استیلی، کامران رسولزاده و احسان علیخانی اشاره کرد.

بابک جهانبخش (11)

جهانبخش در این کنسرت، اجرای خود را با آهنگ “صدای عشق” آغاز کرد، در ادامه قطعاتی همچون اکسیژن، ای دل، دوست دارم، تو چشمای منی، مدار بی قراری، منو بارون، حواست نیست، منو نگاه کن، معجزه، فراموش کردم، عاشقتر، ایده آل، رویای شیرین، برف ، چی شده و دریا را برای مخاطبان خود اجرا کرد.

بابک جهانبخش (12)

در میان قطعات اجرا شده، قطعه آهنگ “برف” از محبوبیت بیشتری نزد مخاطبان کنسرت قرار داشت و بخشی از هواداران جهابخش در قسمتی از کنسرت خواهان اجرای سریعتر این آهنگ توسط جهانبخش بودند.
در بخشی از این کنسرت، بابک جهابخش آهنگ “من و بارون” را اجرا کرد و در ادامه با نام بردن از رضا صادقی و مرتضی پاشایی شاهد تشویق این دو هنرمند از سوی مخاطبان شد.

بابک جهانبخش (8)

گفتنی است، در این کنسرت بابک ریاحی پور (گیتار بیس) ، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) ، ایلیار خسروی (درامر) ، مهران فرشباف (پرکاشن) ، بهنام حکیم(بوزوکی) ، انوشیروان تقوی(کیبورد) و کسری خدیور(ویلن) به رهبری ارکستر رضا تاجبخش, جهانبخش را همراهی می کردند.
لازم به ذکر است این کنسرت به همت شرکت اکسیر نوین به مدیریت محمد خانزاده و مسئولین روابط عمومی پوریا مطلبی برگزار شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “یادی از مرتضی پاشایی و رضا صادقی در کنسرت مرد برفی موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید