آخرین خبر

«شاهنامه» با هنرمندی محمدحسین مسلمی منتشر شد

به گزارش آوای ایرانیان، «شاهنامه» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در بازار موسیقی است که طی روزهای اخیر با هنرمندی محمد حسین مسلمی در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

آلبوم (شاهنامه) تازه‌ترین اثر محمدحسین مسلمی است که شامل ۱۱ قطعه در سبک تلفیقی است که در آن از سازهای ایرانی و شرقی استفاده شده و هر قطعه راوی یک شخصیت داستان است.

«سهراب»، «سیمرغ»، «گردآفرید»، «تهمورث»، «سیندخت»، «زال»، «رستم»، «سیاوش»، «کاوه»، «تهمینه»، «آزاده» عنوان قطعاتی برگرفته از شاهنامه فردوسی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

بهرنگ معتمدی، امیرحسین کیانپور، نغمه مرادآبادی، جواد عزیزی، سعید وجدان‌پاک، مینا نیزاری، شهاب کشمیری نژاد، علیرضا علیزاده، آیدین ترکیان، بابک میرزایی، مژگان حسینی، زینب کیان ارثی گروه نوازندگان این آلبوم موسیقایی را تشکیل می‌دهند.

محمدحسین مسلمی از جمله هنرمندان جوان موسیقی کشورمان است که از سال ۱۳۸۷ فعالیت‌های هنری خود را در موسیقی آغاز کرد. این هنرمندان طی این سال‌ها عمده فعالیت‌های خود را در سبک‌های الکترونیک و تلفیقی عرضه کرده است.

آلبوم «شاهنامه» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۱۳۴۲-۹۸ و شماره ثبت کتابخانه ملی ۲۶۷۷۲ پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«شاهنامه» با هنرمندی محمدحسین مسلمی منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید