آخرین خبر

معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی

به گزارش آوای ایرانیان  در احکام جداگانه‌ توسط محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، شورای سیاست‌گذاری این دوره انتخاب و معرفی شدند. در جلسه‌ای در سالن شاهین سرکیسیان خانه‌ تئاتر امیر اثباتی، شهرام احمدزاده، محمد امیریاراحمدی، بهزاد صدیقی، حسن علیشیری و حمیدرضا نعیمی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری دَهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، انتخاب و معرفی شدند.

 

محمد رحمانیان در بخشی از احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری دَهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران نوشته ‌است:

 

«با توجه به تجربیات ارج‌مند و معتبر جناب‌عالی در امور فرهنگی‌هنری، نمایش‌نامه‌نویسی و خدمات همیشه‌گی و مؤثرتان در تئاتر ایران‌زمین، به موجب این حکم، جناب‌عالی به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاریِ دَهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران منصوب می‌شوید. بی‌شک حضور جناب‌عالی در پیش‌برد اهداف این دوره‌ و نیز در هر چه به‌تر برگزارشدن این روی‌دادِ ملی‌فرهنگی، ارزش‌آفرین و مؤثر خواهد بود. بهروزی همیشه‌گی جناب‌عالی را آرزومندم.»

 

در این جلسه پس از اعطای احکام اعضای شورای سیاست‌گذاریِ دَهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، در خصوص امور و برنامه‌های این دوره بحث و تبادل نظر شد و اعضای این شورا در این‌باره به گفت‌وگو پرداختند.

 

لازم به یادآوری است امیر اثباتی مدیر هنری، طراح صحنه، لباس و دکور سینما و تئاتر و طراح گرافیک، شهرام احمدزاده نمایش‌نامه‌نویس، پژوهش‌گر و استاد دانشگاه، محمد امیریاراحمدی نمایش‌نامه‌نویس، دراماتورژ و استاد دانشگاه، بهزاد صدیقی نمایش‌نامه‌نویس، دراماتورژ، کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه، حسن علیشیری مترجم، ترانه‌سرا و شاعر و حمیدرضا نعیمی نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و بازی‌گر تئاتر و سینما و تلویزیون تا کنون تجربیات متعددی در هنرهای نمایشی داشته‌اند.

 

دَهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دبیری محمد رحمانیان در سه بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی، اقتباسی و ترجمه، توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در دی ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید