آخرین خبر

سریال‌های تابستانی شبکه تماشا مشخص شد/ پخش «فرار از زندان»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سریال‌های «راه در رو»، «خوش نشین ها»، «فرار از زندان» و «روزگارخوش حبیب آقا» و «مستوران» قرار است در تابستان امسال از آنتن شبکه تماشا پخش شود. البته پخش سریال‌های مدیرکل ساعت ۱۸، افسانه جومونگ ساعت ۱۹ در تابستان ادامه دارد.

با پایان پخش سریال «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی، سریال «راه در رو» از این کارگردان به تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی جایگزین شد.

مهران غفوریان، سعید آقاخانی، مرجانه گلچین، یوسف تیموری، باقر صحرارودی، زنده‌یاد حلیمه سعیدی و احمد پورمخبر، مونا بیگی، امیر غفارمنش، روشنک عجمیان، مه‌لقا باقری، جلیل فرجاد، غلامرضا نیکخواه و … در سریال «راه در رو» بازی کرده‌اند.

«راه در رو» درباره مسعود با بازی مهران غفوریان به همراه همسرش سمیرا با بازی مونا بیگی و خواهرش گلرخ با بازی مرجانه گلچین است که در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند و مشکلات مالی مسعود که ناشی از یک ماجرای کلاهبرداری است، برایش به جا مانده و او را در مخمصه‌ای می‌اندازد که فرار از آن ۱۵ قسمت سریال را دربر می‌گیرد. این سریال ساعت ۲۰ پخش و در ساعت‌های ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد بازپخش می‌شود.

شبکه تماشا در باکس سریال طنز بعد از پخش دو فصل از سریال «دردسرهای عظیم» با سریال طنز «خوش‌نشین‌ها» با مخاطبان خود همراه خواهد شد. سریال «خوش‌نشین‌ها» ۲۷ قسمتی به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و به کارگردانی سعید آقاخانی از تاریخ پنجشنبه ۹ تیر ساعت ۲۱ پخش و در ساعت‌های ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود.

زنده‌یاد سیروس گرجستانی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، علی صادقی، حدیثه تهرانی، زنده‌یاد حلیمه سعیدی، امیر غفارمنش، مهران رجبی، محمد کاسبی و صبا کمالی از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

سریال خارجی «فرار از زندان» طبق برنامه قرار است از امشب ۳۱ خرداد ساعت ۲۲ پخش و در ساعت‌های ۴،۱۰،۱۶ روز بعد بازپخش می‌شود. این سریال به کارگردانی پل شیورینگ در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۹، پنج فصل از آن تولید شده است.

داستان «فرار از زندان» حول دو برادر به نام‌های لینکلن باروز و مایکل اسکافیلد می‌گذرد. باروز برای جرمی که مرتکب نشده است به زندان ابد محکوم می‌شود و اسکافیلد برای نجات برادرش از زندان و پاک کردن اثرِ او، یک نقشه دقیق طراحی می‌کند.

بر این اساس در باکس ساعت ۲۳ این شبکه از روز ۱۱ تیرماه با اتمام سریال «سه در چهار»، سریال «روزگار خوش حبیب آقا» پخش و در ساعت‌های ۵،۱۱،۱۷ باز پخش می‌شود.

کارمندی به نام حبیب آقا که زندگی شرافت‌مندانه‌ای دارد و برخلاف برخی از اطرافیان خود حاضر نیست از موقعیت خود برای کسب درآمد بیشتر سوء استفاده کند و به همین دلیل دچار مشکلات و مسائلی می‌شود که…

سیروس گرجستانی، مهوش صبرکن، سودابه گرجستانی، محمود جعفری، سعید آقاخانی، امیر غفارمنش، ناصر گیتی‌جاه و عباس جمشیدی‌فر در سریال روزگار خوش حبیب آقا بازی کرده‌اند.

در باکس همزمانی پخش فصل نخست سریال «مستوران» با نگاهی به داستان‌های کهن ایرانی به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، از روز پنجشنبه دوم تیر ساعت ۲۴ آغاز خواهد شد و در ساعت‌های ۶ و۱۲ روز بعد بازپخش آن روی آنتن می‌رود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سریال‌های تابستانی شبکه تماشا مشخص شد/ پخش «فرار از زندان»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید