آخرین خبر

شرط احسان علیخانی برای ادامه «عصر جدید»/ سه‌گانه‌ای که تمام شد

به گزارش آوای ایرانیان، احسان علیخانی شب گذشته ۲۵ تیرماه در قسمت اول ویژه برنامه فینال «عصر جدید» در واکنش به اینکه ادامه این برنامه را می‌سازد یا خیر گفت: ما به جایی رسیدیم که یا باید پذیرشی رخ بدهد که سراغ شاخه‌های متنوع دیگری برویم. این امری طبیعی است و کسی هم نمی‌تواند انکار کند. بله ملاحظاتی جدی وجود دارد و رشته‌هایی هست که دعوت کردن‌شان به اینجا سخت است و جنگ و دعوا و بحث دارد.

علیخانی در پاسخ به درخواست شرکت‌کنندگان مبنی بر ادامه این مجموعه هم عنوان کرد: من اعتقاد دارم عصر جدید در شبکه سه یک اتفاق بسیار بزرگ بود. ما اجراهایی از دختران در صحنه در حوزه موسیقی و ورزش و… دیدیم که در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود.

وی اضافه کرد: من در جایی که خانه‌ام است دنبال قهرمان بازی خاصی نیستم و شرایط مناسب باشد و بتوان کار خوب کرد انجام می‌دهیم چون فکر می‌کنم باید برای چشم و شعور بیننده احترام قائل باشیم. در جاهایی وارد دوراهی‌هایی می‌شویم که خیلی سخت است.

علیخانی درباره این برنامه گفت: سه گانه عصر جدید ساخته شده است و اگر قرار باشد فصل بعدی ساخته شود خیلی باید بزرگ‌تر و باشکوه‌تر باشد. رشته‌های متنوع‌تر باشد و دختر و پسر، زن و مرد در کنار هم باشند که حتماً به موقعش اتفاق خواهد افتاد.

فصل سوم «عصر جدید» امشب با معرفی برگزیدگان آرای مردمی، به پایان خواهد رسید و قهرمان این دوره نیز معرفی خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شرط احسان علیخانی برای ادامه «عصر جدید»/ سه‌گانه‌ای که تمام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید