آخرین خبر

اجرای «فریادهای نیمه‌شب وحشی» در پردیس تئاتر تهران

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «فریادهای نیمه‌شب وحشی» به کارگردانی پوران رحمانی‌پناه و نویسندگی سعید سوری از ۱۹ شهریور تا سوم مهر ساعت ۱۸ در سالن استادمحمد پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

 

در این نمایش، پوران رحمانی‌پناه، سعید سوری، ابراهیم حاجی علیزاده، آیلین جهانشاهلو، الهه پورآقابالایی، امیرمهدی جعفری به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش به داستانی ‌پرچالش از توبه حربن یزید ریاحی می‌پردازد. همسر حربن یزید ریاحی که مخالف حضور همسرش در کربلا و جنگ با حسین بن علی (ع) بود، درگیر توهماتی می‌شود که باید با آن‌ها بجنگد و مهم‌ترین تصمیم زندگیش را بگیرد. ۲ نفر از توهمات نمادی از خیر و ۲ نفر نمادی از شر هستند و مابقی توهمات سرگردان ذهن او هستند.
در نبرد میان خیر و شر در ذهن همسر حر، و رفت و بازگشت‌ها به آینده و گذشته قبل از واقعه عاشورا، او تصمیم می‌گیرد که با همراهی و توهمات، به ذهن شوهرش که در شب عاشورا متزلزل و سر درگم است هجوم ببرند. با روبه رو شدن حر و همسرش در تخیلات حر و شروع دعوای عقل در برابر دل، ناگفته‌های عاشقانه و جنگجویی‌ها، رویاهای بافته شده به طلا و فرماندهی کردن‌ها را عشق به اهل بیت پیروز می‌شود و حر بن یزید ریاحی توبه کرده و بازمی‌گردد.

 

از دیگر عوامل اجرایی در این نمایش، محمد خوش آبی مجری طرح، کیمیا بیات منشی صحنه، فاطمه حضوری، امیرعلی اسعدی نور و صوت، مریم رحمانی‌پناه طراح لباس و پوران رحمانی‌پناه به عنوان گرافیست حضور دارند.

 

همچنین سید محمدرضا شیخ الاسلامی مشاور مذهبی این نمایش را بر عهده داشته است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای «فریادهای نیمه‌شب وحشی» در پردیس تئاتر تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید