آخرین خبر

حضور «وکیل شگفت‌انگیز» در شبکه ‌دو

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، با اتمام جشنواره فیلم‌های داستانی کوتاه «میراث مقدس» از شنبه هشتم مهر سریال جدید کره‌ای «وکیل شگفت‌انگیز» روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

سریال «وکیل شگفت‌انگیز» با نام اصلی (Extraordinary Attorney Woo) محصول ۲۰۲۲ کره جنوبی است.

این سریال داستان دختر جوانی به نام وو یونگ وو را به تصویر می‌کشد که علیرغم ابتلا به اوتیسم با نمرات درخشان از دانشکده حقوق فارغ‌التحصیل می‌شود، او پس از شش ماه تلاش مداوم موفق می‌شود در یکی از ۲ دفتر بزرگ حقوقی کشور استخدام شود ولی مانند تمام افراد مبتلا به اوتیسم در برقراری ارتباطات انسانی ضعیف است.

وی به محض ورود به مکان‌های جدید دچار اضطراب شده و قادر به برقراری ارتباط چشمی با دیگران نیست، درکی از احساسات خود و دیگران ندارد و متوجه کنایه و استعاره نمی‌شود اما از سوی دیگر حافظه‌ای حیرت‌انگیز و قدرت تحلیل بی‌نظیری دارد که او را تبدیل به وکیلی شگفت‌انگیز می‌کند، وکالت برای یونگ وو عرصه‌ای است که در آن ارزش‌های شخصی خود را می‌شناسد و انتخاب می‌کند که بدون توجه به اعتبار شغلی‌اش همیشه طرف حق بماند و برای برقراری عدالت تلاش کند.

در این سریال بازیگرانی همچون پارک اون‌بین (وو یونگ وو)، کانگ تِی او (لی جون هو)، کانگ کی‌یونگ (جونگ میونگ سیوک) و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال ۲۲ قسمتی به کارگردانی یو این‌سیک، تهیه‌کنندگی یو این‌سیک و مون جی‌وون و نویسندگی مون جی‌وون از شنبه هشتم مهر، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حضور «وکیل شگفت‌انگیز» در شبکه ‌دو”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید