آخرین خبر

برگزاری هشتمین دوره کارگاه‌های فصلی نمایش‌نامه‌نویسی

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از برپایی هشتمین کارگاه‌های فصلی پروژه جامع ملی سراسری آموزش نمایشنامه‌نویسی به خارج از پایتخت با عنوان «چهارفصل تئاتر ایران»، ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در سالن سلمان هراتی مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری خبر داد.

فصل هشتم از دور نوین این پروژه که با نام «مناسبات انسانی در جهان پس از کرونا» فراخوان خود را منتشر کرد و برگزیدگان خود را شناخت در این مقطع از برگزاری به صورت حضوری با اعضای هیات علمی این فصل، متشکل از تهمینه محمدی و آقای محمد نباتی و شرکت‌کنندگان از ۶ استان کشور تشکیل خواهد شد و اعضای هیات علمی و شرکت‌کنندگان به نشست و گپ‌وگفت درباره نمایشنامه‌های نوشته‌شده خواهند پرداخت.

پس از این کارگاه‌ها در صورت نیاز به بازنویسی آثار، شرکت‌کنندگان فرصت خواهند داشت تا آثار نهایی خود را برای تأیید اعضای هیات‌علمی فصل، به دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری تحویل بدهند.

ایوب آقاخانی مسئول این دفتر، اعلام کرد مطابق دوره‌های پیشین آثار برگزیده در نوبت چاپ از سوی انتشارات سوره‌ی مهر و در قالب مجموعه‌ای به نام «فصل سفید» قرار خواهند گرفت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزاری هشتمین دوره کارگاه‌های فصلی نمایش‌نامه‌نویسی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید