آخرین خبر

«تا اون» به تالار سایه می‌رود

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «تا اون» عنوان جدیدترین نمایش تئاتر شهر است که از روز جمعه بیست و هشتم مرداد توسط گروه نمایش «آدمک» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری در تالار سایه این مجموعه پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در این اثر نمایشی (به ترتیب حروف الفبا) دانیال ابراهیمی، شیما پروهان، شیوا ترابی، علی رجایی، بهروز سروعلیشاهی، شاهین علایی نژاد، محمدمهدی کیان، عیسی محمدی، علیرضا موسوی، آیلار نوشهری، نساء یوسفی، مجید صدخسروی، نگار شهبازی، هلیا حمیدی و محدثه امیریان در نقش «موش های مراقب» به عنوان بازیگر حضور دارند.

هلیا میرهادی طراح صحنه و لباس، مهلا قدوسی دستیار کارگردان، مجید صدخسروی مدیر صحنه، پریسا کامیاب عکس و فیلم، فرشید درخشان تیزر و گرافیک دیگر عوامل نمایش را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان نمایش «تا اون» نیز آمده است: بچه موشی در پی غذا از کتابخانه ای سر درآورده است. خوردن کتاب ها باعث آگاهی او از موضوعاتی شده که خودش نیز از آنها سر درنمی‌آورد. این موضوع باعث ایجاد ناآرامی در زندگی دیگر موش ها شده است که باید راهی برای مقابله با آن پیدا کنند.

هادی حوری نیز درباره این نمایش نوشته است: آگاهی هراس به همراه دارد اما آنجا که آگاهی نوعی بیماری محسوب می شود، هراسیدن پایانِ زیستن است.

نمایش «تا اون» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری از روز جمعه بیست و هشتم مرداد ماه ساعت ۲۰ با مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«تا اون» به تالار سایه می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید