آخرین خبر

خلق تصویری غیرواقعی از سوژه واقعی در عکس‌های شهرزاد آذخ

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، جمعه ۲۸ مرداد در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه عکس های شهرزاد آذخ با عنوان «بیکران» به معرض نمایش در خواهد آمد.

شهرزاد آذخ متولد ۱۳۷۳ ارومیه است. وی دانش آموخته گیاه پزشکی از دانشگاه ارومیه و همچنین عکاسی از دانشگاه تهران است. آذخ که در عکاسی تئاتر، سینما و تلویزیون فعال است در کارنامه فرهنگی و هنری خود برگزاری نمایشگاه عکس «چشم شیشه ای» در سال ۱۳۹۶ و تالیف کتاب «سمفونی خاموش» در سال ۱۳۹۹، جای گرفته است.

عکاسی آبستره و انتزاعی از مهمترین شاخصه ی نمایشگاه عکس «بیکران» است، نشان دادن و یا خلق تصویری غیر واقعی و اغراق شده از یک سوژه واقعی! این سبک قصه ای ندارد، مخاطب می تواند هرطور که بخواهد راجع به آن فکر کند.

شهرزاد آذخ در این نمایشگاه تلاش کرده تا از این سبک برای خلق آثاری مشابه هنر نقاشی استفاده کند، هدف اصلی وی نمایش عواطف درونی بشر همچون ترس، نفرت، عشق و هیجان عکاس است.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند، لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا ۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خلق تصویری غیرواقعی از سوژه واقعی در عکس‌های شهرزاد آذخ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید