آخرین خبر

حذف ایران کنسرت از جشنواره موسیقی فجر

آوای ایرانیان: سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر؛ جدول نهایی اجراها و سایت‌ها بلیت‌فروشی را آماده کرد. سه سایت بلیت فروشی این دوره را برعهده دارند.
به گزارش آوای ایرانیان، پس از جنجال‌های فراوان جشنواره برای اعلام سایت بلیت‌فروشی جشنواره و ابهامات مختلف؛ سرانجام سه سایت تیوال، میرسی و ۸۴۲۰۰ به عنوان سامانه‌های فروش انتخاب شدند. پیش از این قرار بود که سایت ایران کنسرت بلیت فروش جشنواره را برعهده بگیرد البته هنوز مشخص نیست که این سایت چرا و چگونه برای مدتی به عنوان سایت فروش بلیت انتخاب شده بود. خبرگزاری ایلنا در گزارش پیشین خود؛ درباره ابهامات بلیت فروشی جشنواره توضیحاتی را داده بود.

هرچند مسئولان جشنواره درباره چگونگی برگزاری مناقصه انتخاب سایت بلیت‌فروشی جشنواره توضیحات مشخصی ندادند و روند انتخاب سایت‌ها هنوز مشخص نیست اما با توجه به اطلاعاتی که مدیران برخی سایت‌ها از مناقصه دادند؛ سه سایتی که بهترین پیشنهاد را داشتند؛ انتخاب شدند. اما باتوجه به انتخاب سه سایت آن هم کمتر از یک ماه مانده به جشنواره؛ طبیعتا تبلیغات و عملکرد سایت‌ها محدودتر خواهد شد.

در جدول نهایی جشنواره موسیقی فجر اجراهای فرهنگسرای نیاوران، کنسرت کاوه یغمایی در سالن میلاد نمایشگاه اضافه شده است. علاوه بر اینکه زمان برگزاری برخی کنسرت‌ها تغییر کرده و جابه‌جا شده است. این تغییرات در جدول نهایی بوده و به زودی سایت‌های بلیت‌فروشی کار خود را آغاز می‌کنند..ایلنا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حذف ایران کنسرت از جشنواره موسیقی فجر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید