آخرین خبر

جایزه هارولد لوید به الکساندر پین اهدا می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از هالیوود ریپورتر، انجمن تصویرسازی پیشرفته برندگان جوایز افتخاری ویژه خود را معرفی کرد.

این انجمن اسامی برندگان چهاردهمین جوایز لومیر خود را اعلام کرد و گفت الکساندر پین جایزه هارولد لوید این انجمن را برای دست‌آوردهایش در صنعت فیلم دریافت می‌کند. در همین حال کارگردان دارن آرونوفسکی جایزه زمین را برای فیلم «کارت‌پستالی از زمین» می‌گیرد.

السکاندر پین برنده جایزه اسکار سازنده فیلم‌های «راه‌های فرعی»، «نبراسکا» و نیز جدیدترین فیلمش «جاماندگان» است که این آخری در تقریبا همه فهرست‌های فصل جوایز امسال تاکنون جای داشته و روز یکشنبه ۲ جایزه گلدن گلوب را برای بازیگرانش پل جیامتی و داوین جوی راندولف کسب کرد.

سوزان لوید رییس «هارولد لوید انترتینمنت» درباره اهدای جایزه هارولد لوید به این کارگردان از الکساندر پین به عنوان یک فیلمساز درخشان یاد کرد که حرفه‌اش با نوشتن و کارگردانی داستان‌های شخصی ظریف که واقعیت‌های عمیق‌تر زندگی را نشان می‌دهد موجب هیجان مخاطبانش می‌شود.

وی افزود: هارولد لوید که مانند الکساندر پین یک بومی نبراسکایی بود، شخصیت‌های اصیل انسانی را گرامی می‌داشت؛ افرادی که با صداقت زندگی می‌کردند. در فیلم «جاماندگان» آقای پین با داستانی زیبا که با تصویری صمیمی از شخصیت‌های فراموش نشدنی به هم بافته شده فضایی صمیمانه و به یاد ماندنی برای مخاطبانش ایجاد کرده است.

کاتلین راجرز رییس بخش صداهای زمین نیز درباره اهدای جایزه زمین به فیلم «کارت پستال» دارن آرونوفسکی گفت این کارگردان در فیلمش به زیبایی زمین و پیچیدگی آن و همچنین امکانات فن‌آوری فیلم سازی ادای احترام کرده است.

وی گفت: فیلم خیره کننده آقای آرونوفسکی نشان می‌دهد که چگونه تک تک گونه‌های روی کره زمین کاملاً به آن وابسته هستند و سیاره پشتیبانی هم وجود ندارد. بنابراین امیدوارم فیلم او یادآوری به موقعی باشد برای اینکه چرا ضرورت دارد همه ما بیشتر به محافظت از زمین بپردازیم.

این ۲ جایزه از جوایز لومیر هستند که از سوی اعضای جامعه خلاق و فناوری هالیوود که در تولید فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و رسانه‌های نوظهور کار می‌کنند، اهدا می‌شود.

این جوایز در مراسمی که ۹ فوریه برگزار می‌شود به برندگانش اهدا می‌شود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جایزه هارولد لوید به الکساندر پین اهدا می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید