آخرین خبر

این کمدی متفاوت به «فجر ۴۱» می‌رسد؟/ شرایط سخت «روی زمینه قرمز»

به گزارش آوای ایرانیان بهروز نشان تهیه کننده فیلم سینمایی «روی زمینه قرمز» درباره آخرین روند تولید این فیلم سینمایی گفت: در حال حاضر در اواخر فیلمبرداری این پروژه سینمایی قرار داریم و بعد از پایان فیلمبرداری تدوین و دیگر مراحل فنی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بود در این پروژه از بازیگران سرشناس سینمایی استفاده کنیم که بنا به دلایلی نتوانستیم حضور آنها را در کنار خود داشته باشیم. در «روی زمینه قرمز» بازیگرانی چون اصغر پیران، امیر نوروزی، معصومه آقابیگی و سونیا سنجری حضور دارند.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه فرم حضور در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر را پرکرده است، بیان کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این فیلم را برای حضور در جشنواره آماده کنیم اما باید این مساله را مدنظر قرار داد که فیلمبرداری به موقع در شرایط فعلی بسیار سخت است اما امیدواریم بتوانیم فیلم به موقع آماده و تحویل جشنواره شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه فضایی کاملاً متفاوت با فیلم سینمایی «پسران دریا» دارد، توضیح داد: علاقه من بیشتر سینمایی از جنس «پسران دریا» است و «روی زمینه قرمز» تجربه متفاوتی بود که با آرش انیسی رقم خورد.

نشان گفت: داستان این فیلم درباره نمایش یک سری آثار هنری است که در کنار آن یک سری از اتفاقات رخ می‌دهد و به نوعی می‌توان آن را یک کمدی اجتماعی دانست که البته با تعریف طنزی که در سینمای ایران وجود دارد کاملاً متفاوت است.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه تمام فیلمبرداری این پروژه در دزفول انجام شده بیان کرد: توانستیم با همکاری مسئولان شهر دزفول برای فیلمبرداری این فیلم، مجتمع سینمایی دزفول را که سال‌ها بدون استفاده باقی مانده بود، بازسازی کنیم و امیدوارم این مجتمع بتواند برای مردم دزفول از این به بعد قابل استفاده باشد.

بهروز نشان در پایان گفت: «روی زمینه قرمز» کاملاً توسط بخش خصوصی تولید شده و یک اثر کاملاً مستقل به شمار می‌رود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “این کمدی متفاوت به «فجر ۴۱» می‌رسد؟/ شرایط سخت «روی زمینه قرمز»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید