آخرین خبر

بهزاد فراهانی نمایش‌نامه‌ «بدخیم» را می‌خواند

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در هفتمین نشست «صدای نمایش‌نامه‌نویس»، دور جدید از سلسله‌ نشست‌های نمایش‌نامه‌خوانی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، نمایش‌نامه‌ «بدخیم» نوشته‌ بهزاد فراهانی، با حضور و نمایش‌نامه‌خوانی بهزاد فراهانی، ساعت ۱۸ روز یک‌شنبه ۱۷ دی‌ ۱۴۰۲، در تماشاخانه‌ جوانمرد نمایش‌نامه‌خوانی می‌شود.

در این رویداد فرهنگی‌هنری، نمایش‌نامه‌ها توسط خودِ نمایش‌نامه‌نویس یا مترجم نمایش‌نامه، نمایش‌نامه‌خوانی و ضبط تصویری می‌شود. در نشست‌های پیشین «صدای نمایش‌نامه‌نویس» نیز، نمایش‌نامه‌های «مجلس شبیه در ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش رُخشید فرزین» نوشته‌ بهرام بیضایی، «هیچ‌کس به ما سلامی نکرد» نوشته‌ قطب‌الدین صادقی، «معمار و امپراطور آشور» نوشته‌ فرناندو آرابال، ترجمه‌ شهرام زرگر و رامین ناصرنصیر، «مَردخوار» نوشته‌ علی عابدی، «درماندن در وضعیت آخر» نوشته‌ شکوفه آروین و «تلفن همراهِ مردِ مُرده» نوشته‌ سارا رول، ترجمه‌ مازیار معاونی نمایش‌نامه‌خوانی شده بود.

از آن‌جا که سلسه‌ نشست‌های صدای نمایش‌نامه‌نویس در نخستین شنبه‌ هر ماه توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران برگزار می‌شود، هفتمین نشست از این برنامه به دلیل تداخل با برگزاری جشنواره‌ تئاتر فجر، استثنائن در روز یک‌شنبه و تاریخ یادشده برگزار خواهد شد.

شرکت و ورود در این برنامه‌ نمایش‌نامه‌خوانی آزاد است، اما به دلیل ظرفیت محدود صندلی‌های سالن جوانمرد، علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌بایستی با مراجعه به وب‌گاه تیوال بلیت‌های خود را از قبل رزرو کنند.

تماشاخانه‌ جوانمرد عمارت خانه‌ی تئاتر، در خیابانِ استاد نجات‌اللهی، خیابانِ سمیه، پلاک ۲۶۰ واقع است.

سلسله‌ نشست‌های نمایش‌نامه‌خوانی«صدای نمایش‌نامه‌نویس» به دبیری بهزاد صدیقی و توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در عمارت خانه‌ی تئاتر برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهزاد فراهانی نمایش‌نامه‌ «بدخیم» را می‌خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید