آخرین خبر

شب غمگین رضا بهرام با آرزوی شادی/این مردم لایق بهترین زندگی هستند

به گزارش آوای ایرانیان کنسرت رضا بهرام خواننده پاپ کشورمان در قالب سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر شامگاه چهارشنبه ۳ اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

در ابتدا عوامل این کنسرت با لباس‌هایی مشکی و در سکوت روی صحنه آمدند.

سپس رضا بهرام گفت: امیدوارم حال همگی خوب باشد. ما پس از هفت، هشت ماه از برگزاری آخرین کنسرت‌مان، حالا در خدمت شما هستیم اما امشب برخلاف اجراهای قبل دوست داشتیم به احترام خانواده‌های داغ‌دیده بی‌سروصدا روی صحنه بیاییم. اجرای امشب را به پدران، مادران و خانواده‌های داغ‌دیده حوادث اخیر تقدیم می‌کنیم.

وی در ادامه ترک‌های «شب‌های بعد از تو»، «بیمار» و… را اجرا کرد.

بهرام سپس عنوان کرد: امشب با صدایی غمگین‌تر از همیشه در خدمت شما هستم با این حال امیدوارم بتوانم به احترام حضور شما خوب بخوانم. امشب آخرین شب و آخرین سانس از اجراهای جشنواره موسیقی فجر است. از شما می‌خواهم بیایید با همه وجودمان برای شادی و خوشحالی همه مردمان این سرزمین دعا کنیم چون همگی می‌دانیم این مردم لایق بهترین زندگی هستند. من برای تور کنسرت‌هایم به چندین کشور سفر کرده‌ام و مردمان مختلف را دیده‌ام ولی باید بگویم وقتی پایمان به این سرزمین می‌رسد، رنگ و بوی عشق را می‌بینیم.

این خواننده جوان بیان کرد: من آدم سیاسی نبودم و نیستم ولی از شما می‌خواهم بیایید به اندازه خون ایرانی که در رگ‌هایمان هست برای این سرزمین آرزوی خوشحالی کنیم و برای ایران دست بزنیم.

«هیچ»، «از عشق بگو»، «عاشقی ممنوع»، «آدم سابق»، «دیوانه»، «بی‌قرار»، «گل عشق»، «کاش» و… از دیگر آهنگ‌هایی بود که رضا بهرام در این کنسرت اجرا کرد.

از نکات مورد توجه در کنسرت رضا بهرام این بود که این خواننده جوان برخی ترک‌ها را به صورت ریمیکس اجرا کرد.

همچنین بهرام به جز آهنگ «کاش» که در پایان کنسرتش به درخواست حاضران خواند، هیچیک از قطعه‌های شاد آلبوم خود را اجرا نکرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شب غمگین رضا بهرام با آرزوی شادی/این مردم لایق بهترین زندگی هستند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید