آخرین خبر

علی رهبری به فستیوال موسیقی «شنژن» چین دعوت شد

به گزارش آوای ایرانیان کشور چین از علی رهبری آهنگساز و رهبر بین المللی ایرانی برای شرکت در جشنواره بین المللی موسیقی در کلان شهر شنژن دعوت به عمل آورد.

به گفته علی رهبری جشنواره بین المللی موسیقی کلان شهر شنژن از جمله جشنواره‌های مهم موسیقی در کشور چین است که در آن ده‌ها هنرمند از کشورهای مختلف شرکت می کنند.

این هنرمند روز پنجشنبه ۲۰ مهر با حضور در جشنواره ارکستر سمفونیک «شنژن» آثاری از دورژاک و چایکوفسکی را رهبری می کند. ضمن اینکه نیکلاس اپینگر نوازنده مشهور آلمانی به عنوان تک نواز ویولنسل در این اجرا حضور خواهد داشت.

در توضیح فستیوال «شنژن» آمده است: «شهر شنژن که در حال ایجاد موقیت های بزرگی در اقتصاد خود است، نتایج شگفت انگیزی نیز در برنامه های فرهنگی و خلاقانه خود به دست آورده که جذابیت جدیدی را به این کلان شهر جوان پر جنب و جوش اضافه کرده است. به گفته مسئولان هدف اصلی تشکیل این جشنواره موسیقی بین المللی پر کردن شکاف فرهنگی بین کشورهای مختلف بوده است، برای مثال در سال ۲۰۲۱ میلادی بیش از ۸۰۰ نوازنده و هنرمند سرشناس از بیش از ۴۰ کشور و منطقه در این رویداد اجرا داشته اند و ۲۱ کنسرت را به مخاطبان محلی ارائه کرده اند.»

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علی رهبری به فستیوال موسیقی «شنژن» چین دعوت شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید