آخرین خبر

معرفی ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر، ۲ فیلم سینمایی و برنامه‌های «صبحانه ایرانی»، «سید خندان»، «چند روایت معتبر»، «از مامان بگو»، «باغ شادونه» و «مسابقه دو به دو» را به صورت ویژه برنامه‌های عیدانه روانه آنتن می‌کند.

«ویژه برنامه صبحانه ایرانی» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی و اجرای المیرا شریفی مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی است که با دعوت از مهمانان ویژه و پخش ترانه‌های شاد، لحظات شاد و مفرحی را برای بینندگان به ارمغان می‌آورد. این برنامه، شنبه و یکشنبه ۲ و ۳ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر روانه آنتن می‌شود.

«ویژه برنامه سیدخندان» با اجرای محمدرضا شهبازی در یک دورهمی طنز شبانگاهی علاوه بر اجرای سرودهایی متناسب با این عید بزرگ، میزبان مهمانانی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و هنری می‌شود که از پنجشنبه ۳۱ فروردین تا شنبه ۲ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۳ به مدت ۹۰ دقیقه مهمان مخاطبان بوده و یکشنبه ۳ اردیبهشت نیز در همان ساعت، گلچینی از برنامه این سه شب پخش می‌شود.

برنامه «چند روایت معتبر» در روز عید فطر با موضوع «روحانیون» روانه آنتن می‌شود. در این قسمت از برنامه، از پنج روحانی دعوت می‌شود که علاوه بر لباس روحانیت، هر کدام به حرفه و شغلی همچون کارگردان، نویسنده، طنزپرداز، مجری مشغول هستند. این برنامه، شنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۷:۱۰ روانه آنتن می‌شود.

برنامه «از مامان بگو» با اجرای زهرا شوقی نیز به مناسبت عید سعید فطر با دعوت از مهمانانی خاص متناسب با این ایام شاد، از جمعه اول اردیبهشت تا یکشنبه ۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

«ویژه برنامه عیدانه باغ شادونه» با اجرای ملیکا زارعی در روزهای شنبه و یکشنبه مهمان مخاطبان می‌شود. موضوع روز شنبه ۲ اردیبهشت، «تکریم روزه‌اولی‌ها» است و برنامه روز یکشنبه ۳ اردیبهشت نیز با موضوع «جشن گرفتن» است.

این ویژه برنامه ساعت ۱۵:۱۵ تقدیم نگاه کودکان می‌شود.

«مسابقه دو به دو» نیز مرحله نیمه نهایی خود و اهدای اولین جایزه ۱۰۰ میلیونی را همزمان با عید سعید فطر و روز بعد از آن، روانه آنتن می‌کند. این مسابقه از چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۲ اردیبهشت در چهار قسمت به مرحله نیمه نهایی پرداخته و یکشنبه ۳ اردیبهشت نخستین برنده فینال را که برنده ۱۰۰ میلیون تومان است معرفی می‌کند.

به مناسبت عید سعید فطر، ۲ فیلم سینمایی جدید نیز در روزهای شنبه و یکشنبه ۲ و ۳ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ با عناوین «کاراگاه برونو» محصول ۲۰۲۲ لهستان و «پینوکیو» محصول ۲۰۲۲ آمریکا روانه آنتن می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معرفی ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت عید سعید فطر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید