آخرین خبر

رادیو به نمایشگاه کتاب می‌رود/ اجرای مژده لواسانی و مصطفی امامی

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، مهدی دادجو مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ و مسئول هماهنگی شبکه‌های رادیویی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: شبکه‌های مختلف رادیویی در سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند که ۱۲ شبکه رادیویی از ۱۴ شبکه در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور حضور دارند.

مدیر «گروه کتاب» رادیو فرهنگ که مامور هماهنگی حضور شبکه‌های رادیویی به‌ مناسبت سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، افزود: نزدیک به ۱۱ ساعت برنامه زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی درباره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پخش خواهد شد؛ علاوه‌براین همه شبکه‌ها به‌ویژه رادیو فرهنگ موظف‌اند در طول روز در برنامه‌هایی که از استودیو جام جام پخش می‌کنند، برنامه‌های نمایشگاه را پوشش دهند.

وی ادامه داد: از ۲۰ اردیبهشت‌، برنامه‌های زنده همه شبکه‌های رادیویی در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از ساعت ۱۲ تا ۲۰ پخش می‌شود، بنابراین از ساعت ۱۲ تا ۱۳ رادیو ورزش از استودیو یک در قالب تصویری برنامه خواهد داشت. رادیو گفت‌وگو با حضور مژده لواسانی و مسعود فروتن، از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ دقیقه برنامه دارد. رادیو جوان، ساعت ۱۵ تا ۱۵:۴۵ دقیقه، ۱۶ تا ۱۷ رادیو ایران، ۱۷ تا۱۸:۳۰ رادیو فرهنگ و ۱۸:۳۰ تا ۲۰ رادیو نمایش در استودیو یک با اجرای مصطفی امامی و تهیه کنندگی محمد بخشایش به صورت تصویری پخش برنامه دارند.

وی در ادامه به برنامه‌های استودیو ۲ رادیو در نمایشگاه اشاره و بیان کرد: استودیو ۲ رادیو حوالی پله آبشار مصلی، مقابل ورودی‌های ۳۰، ۳۱ و ۳۲ شبستان مستقر می‌شود. در این استودیو رادیو صبا از ساعت ۱۴ تا ۱۵، رادیو تهران از ساعت ۱۵ تا ۱۶، رادیو سلامت ۱۶ تا ۱۷، ۱۷ تا۱۸ رادیو معارف، رادیو اقتصاد ساعت ۱۸ تا ۱۹ برنامه دارند.

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ با بیان اینکه از استودیو ۳ رادیو مستقر در محل برگزاری نمایشگاه برنامه ضبطی و برنامه‌های «ایران صدا» روی آنتن خواهد رفت. از ساعت ۹ تا ۲۰ شنوندگان می‌توانند شنونده باشند. از جمله برنامه‌های این شبکه‌ها تست با صدا و خوانش کتاب برای تولید کتاب گویا است؛ به‌ویژه از رادیو صبا، ایران‌صدا و رادیو نمایش.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رادیو به نمایشگاه کتاب می‌رود/ اجرای مژده لواسانی و مصطفی امامی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید