آخرین خبر

قسمت جدید «خانه‌های نورانی» پخش می‌شود/ حال و هوای روضه‌های سنتی

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی شبکه مستند، محمدامین نوروزی تهیه کننده «خانه‌های نورانی» درباره اپیزود جدید این مجموعه گفت: «خانه پهلوان محمد محمودی» قسمت جدید سری دوم «خانه‌های نورانی» است، مجموعه مستندی که با محوریت تبلیغ و ترویج روضه داری‌های سنتی ایران در شبکه مستند تولید شده است.

وی افزود: سوژه این قسمت قهرمان اسبق کشتی جهان، سرمربی تیم ملی ناشنوایان و ستاره ایتام است، مردی که همه او را با کارهای خیرش می‌شناسند.

نوروزی ادامه داد: در خانه این پهلوان که خیریه هم است، بعد پدر هم فعالیت‌های خیرخواهانه رونق دارد و او امروز سرپرستی حدود ۱۸ هزار کودک یتیم را عهده دارد است، در این خانه ماهانه یکبار روضه و در دهه اول با حضور اقشار مختلف هنرمندان، ورزشکاران، جوانمردان و لات های مشتی تهران روضه برقرار است.

این تهیه‌کننده یادآور شد: پهلوان محمودی از اعتبار قابل‌توجهی برخوردار است و محفل روضه‌اش پناه بسیاری از چهره‌ها و مردم عادی است، در این مستند با تعدادی از این چهره‌ها هم درباره حال و هوای مجلس روضه پهلوان (هیات الایتام و ورزشکاران تهران انصارالحجه) گفتگو کردیم.

نوروزی در پایان بیان کرد: فصل دوم «خانه‌های نورانی» در ۱۰ قسمت مصوب شد و «خانه پهلوان محمد محمودی» قسمت سوم این مجموعه است که در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه مستند پخش می‌شود.

«خانه پهلوان محمد محمودی» تولید جدید شبکه مستند است و از عوامل آن می‌توان به تدوینگر: محمدامین طرقی، فیلمبردار: رضا دیدار، صدابردار: محمد امامی، صداگذار: امیر اسماعیلی، اصلاح رنگ و نور: محمدعلی یحیی، مدیر تولید: محمدجواد نوروزی و مجری طرح: محمدحسین امیری اشاره کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قسمت جدید «خانه‌های نورانی» پخش می‌شود/ حال و هوای روضه‌های سنتی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید