آخرین خبر

هیچ اتفاق خاصی نیفتاده، انتخاب جانشین توسط وزرا امری مرسوم است

به گزارش آوای ایرانیان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه دوشنبه و در پایان ششمین روز از  سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مصلی امام خمینی (ره) آمد.

وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا  که از او درباره شائبه‌های صدور حکم برای  جانشین خود پرسیده بود پاسخ داد.

اسماعیلی در پاسخی کوتاه گفت: هیچ شائبه‌ای نیست و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. همه وزرا طبق ابلاغیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور می‌توانند برای  انجام بهتر امور، برای خود جانشینی انتخاب کنند.

وی افزود: شاید هفت یا هشت وزارتخانه پیش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چنین کاری کرده بودند وکاری که بنده کردم چیز تازه‌ای نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین هرگونه خبر مربوط به تغییر یا استعفای خود پس از ایام حج را نیز تکذیب کرده و گفت: هیچ خبری نیست و در خدمت شما هستم.

لازم به یاد آوری است، نوزدهم اردیبهشت ماه امسال محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «سیدمحمد هاشمی» را به عنوان «جانشین وزیر» منصوب کرد.

این سمت برای نخستین بار است در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و معرفی می‌شود، هاشمی پیش از این معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های این وزارتخانه معرفی شده بود.

ماموریت‌های واگذار شده به هاشمی به حدی وسیع بود که این شایعه در محافل خبری شکل گرفت که احتمالاً به زودی شاهد تغییرات  گسترده در وزارت ارشاد خواهیم بود. اکنون اما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب جانشین را امری مرسوم دانسته و هرگونه گمانه زنی در خصوص کناره گیری و استعفای خود را رد کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هیچ اتفاق خاصی نیفتاده، انتخاب جانشین توسط وزرا امری مرسوم است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید