آخرین خبر

بهادری جهرمی درباره «جهان بانو» نظر داد/ بهترین استفاده از هنر

به گزارش آوای ایرانیان علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی هیات دولت پس از تماشای نمایش میدانی «جهان بانو» گفت: این نمایش به بهترین وجه توانسته است راوی تاریخ باشد و با زبان هنر، اعتقاد فرهنگ و اندیشه را به نحو درست منتقل کند.

وی ادامه داد: نمایش «جهان بانو» اشاره ای گذرا به زنان تاثیرگذار در طول تاریخ از ابتدای خلقت حضرت آدم تا امروز دارد و نشان می دهد بانوان چگونه توانستند تاریخ ساز شوند.

بهادری جهرمی در پاسخ به این پرسش که زنان چگونه می توانند به «جهان بانو» تبدیل شوند، گفت: آنچه یک بانو را به جهان بانو تبدیل می‌کند، انجام همان رسالتی است که بر دوش دارد؛ این رسالت عظیم است و به همین دلیل زنان همواره نقشی به‌سزا در خانه و جامعه داشته اند.

دبیر و سخنگوی هیات دولت همچنین از سازندگان «جهان بانو» تشکر کرد و خواستار تداوم این دست آثار شد.

این نمایش به تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا ساعت ۱۹:۳۰ در بوستان ولایت روی صحنه می رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه namaticket.ir مراجعه کنند.

«جهان بانو» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و به همت موسسه سیمای ققنوس اجرا می شود.

عوامل این نمایش عبارتند از تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، جانشین تهیه: امیرحسین طهرانی، مجری طرح: نادر قنبری، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی و طراح گریم: هاشم جوری.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهادری جهرمی درباره «جهان بانو» نظر داد/ بهترین استفاده از هنر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید