آخرین خبر

حسین علیزاده کلاس آموزشی «صفحه نو» را افتتاح می‌کند

ببه گزارش آوای ایرانیان از «تماشاخونه»، اولین قسمت از مسترکلاس‌های «صفحه نو» با حضور حسین علیزاده، آهنگساز، نوازنده‌ و پژوهشگر موسیقی، سه شنبه ساعت ۱۲ ظهر به‌طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» منتشر می‌شود.

«صفحه‌نو» (New Page) یک کلاس ویدئویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند_آموزشی به‌طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

حسین علیزاده کلاس آموزشی «صفحه نو» را افتتاح می‌کند

در قسمت اول از این برنامه، حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده‌ تار و سه‌تار، ردیف‌دان و پژوهشگر موسیقی ایران در «صفحه‌نو» از تجربیات خود در عرصه‌ موسیقی سخن گفته است. او در این قسمت چگونگی آموزش موسیقی، انتخاب ساز، نوازندگی، بداهه‌نوازی، گروه‌نوازی و آداب آن، اجرای صحنه، پیوند شعر و موسیقی، آهنگسازی، موسیقی سازی و موسیقی آوازی، آهنگسازی برای فیلم، تنظیم موسیقی و بسیاری مباحث دیگر درباره‌ موسیقی و موسیقی‌دان‌ شدن را آموزش داده است.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به‌طور رایگان و اختصاصی در «تماشاخونه» ببینند، که مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

تهیه، تولید و پخش فصل دوم «صفحه‌نو» با استادان صاحب‌نامِ دیگر در «کارگاه فیلم کارآ» و «تماشاخونه» به صورت انحصاری در حال برنامه‌ریزی و انجام است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حسین علیزاده کلاس آموزشی «صفحه نو» را افتتاح می‌کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید