آخرین خبر

هیو گرانت به فیلم ترسناک می‌پیوندد/ بازیگر انگلیسی «مرتد» می‌شود؟

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، هیو گرانت در حال مذاکره است تا به فیلم جدید اسکات بک و برایان وودز نویسندگان «یک جای ساکت» بپیوندد.

بک و وودز نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را با عنوان «مرتد» برعهده دارند. هرچند جزییات دقیق داستان فیلم مخفی نگه داشته شده، اما گفته شده است داستان بر ۲ مبلغ متمرکز است که تلاش می‌کنند یک مرد خطرناک را تغییر دهند.

برای شروع فیلمبرداری این پروژه ماه جولای در نظر گرفته شده، اما مانند هر فیلم دیگری که در تابستان امسال فیلمبرداری می‌شود، تولید آن می‌تواند تحت تأثیر اعتصاب احتمالی انجمن بازیگران قرار بگیرد. اوایل این هفته، اعضای این انجمن با اکثریت قاطع به اعتصاب احتمالی در صورتی که قرارداد جدید تا مهلت ۳۰ ژوئن منعقد نشود، رای دادند.

استودیوی مستقل A۲۴ که در نیویورک مستقر است برای کسب امتیاز این فیلم در ژانر ترسناک-هیجانی از کمپانی‌های دیگر پیشی گرفته بود.

بک و وودز که نویسندگی «یک جای ساکت» را انجام دادند، کارگردانی فیلم ترسناک «شکار» در سال ۲۰۱۹ و فیلم علمی تخیلی «۶۵» سونی با بازی آدام درایور را هم انجام داده‌اند. به تازگی آنها با فیلم ترسناک «بوگی‌من» برای کمپانی قرن بیستم در سینماها حضور داشتند که نویسندگی آن را هم خودشان انجام داده بودند.

هیو گرانت آخرین بار با فیلم «سیاه چاله ها و اژدهایان» در سینماها حضور داشت. فیلم بعدی او هم «ویلی وونکا» برادران وارنر است که در برابر تیموتی شالامه بازی کرده است. کارهای بعدی او هم شامل مینی سریال «رژیم» با بازی کیت وینسلت و آندریا رایزبورو برای اچ‌بی‌او و فیلم «غیرمنجمد» به کارگردانی جری ساینفلد خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هیو گرانت به فیلم ترسناک می‌پیوندد/ بازیگر انگلیسی «مرتد» می‌شود؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید