آخرین خبر

«آشپزخانه» در تالار محراب تماشایی شد

به گزارش آوای ایرانیان نمایش «آشپزخانه» به نویسندگی آرنولد وِسکِر و طراحی و کارگردانی علیرضا شعبانیان، از ۲۵ خرداد تا آخر تیر، ‌در سالن اصلی تالار محراب، در ساعت ۱۸ روی صحنه می‌رود.

«آشپزخانه»، روایت یک روز یک آشپزخانه در انگلیس در دهه ۵۰ میلادی و بعد از جنگ جهانی دوم است؛ مناسبات بسیاری بین کارکنان آشپزخانه یعنی آشپزها و پیشخدمت‌ها و صاحب رستوران برقرار است و هر کس به دلیلی در آنجا مانده است. در این میان پیتر جوان سودای رفتن و رسیدن به زندگی بهتر دارد اما کجا و چگونه؟ آیا رهایی در کار هست؟

علیرضا شعبانیان، حسین فرجی، نیما مسروری سعادت، امید قلی پور، نرگس غلامی، متین انصاری، ناهید مرادی، امیرحسین سافلی، رضا حاصلی، فاطمه نجفی، حسن طباطبایی، حمیدرضا نوری، ماهان‌ مقامی، آبتین جلیلی، سید حسین محمدی، مهدی زنگویی، آیلر بخشی، متین مولودپور، حدیث پاک باطن، ادریس احمدی، ویدا کرباسی، لیلیا سعدالدین، نازنین طهماسبی و یاسمین طهماسبی بازیگران نمایش هستند.

مهدی حسن پور، تهیه کننده آشپزخانه است و رحمان محمدی به عنوان مشاور هنری، مهدی نصیری به‌عنوان مدیر تولید و جانشین تهیه کننده، ‌ سمیرا کریمی و حسین عابدین به عنوان مجری طرح، ناهید مرادی به عنوان دستیار اول کارگردان، سید ماهان سرابی به عنوان دستیار دوم کارگردان، زهرا کاظمی فلاح به‌عنوان منشی صحنه، ‌ صحرا صدری به عنوان طراح گریم، نسترن نصیری به عنوان عکاس، مسعود جعفری به عنوان فیلمبردار و سازنده تیزر و دانیال عرب زاده به عنوان گرافیست از دیگر عوامل نمایش «آشپزخانه» هستند. طراحی صحنه و لباس نیز بر عهده علیرضا شعبانیان است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«آشپزخانه» در تالار محراب تماشایی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید