آخرین خبر

حضور یک هنرمند عرصه موسیقی در «ساعت به وقت قدس»

ه گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور رسانه ای برنامه، در قسمت دوازدهم «ساعت به وقت قدس» یک هنرمند حوزه مقاومت حضور دارد، اخبار روز و داغ سرزمین‌های اشغالی مرور می‌شود و دنباله گفتگوی دانشجویان با کارشناس مسائل غرب آسیا روی آنتن می‌رود.

در نخستین بخش از دوازدهمین قسمت از این برنامه با حضور محمد شاهدی تحلیلگر مسائل غرب آسیا، مهم‌ترین اخبار سرزمین‌های اشغالی از جمله تحولات چند روز گذشته و سفر رهبران حماس و جهاد که به ایران آمده‌اند، مرور و تحلیل می‌شوند.

در ادامه سیدمحسن حسینی خواننده و هنرمند حوزه مقاومت به برنامه می‌آید و از فعالیت‌های خود می‌گوید.

سوسن الهمه در بخش بعدی به بررسی داغ ترین‌های فضای مجازی می‌پردازد که تظاهرات ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای بیست و چهارمین هفته متوالی و اهتزاز پرچم فلسطین در حاشیه فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول برخی از این اخبار به شمار می‌آیند.

آخرین بخش برنامه به پخش ادامه گفتگوی دانشجویان فلسطینی که از شهرهای مختلف این کشور به ایران آمده‌اند با حسین رویوران کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا اختصاص دارد و آنها پرسش‌های مختلف خود را از کارشناس برنامه پرسیده و به بحث و گفتگو با یکدیگر می پردازند.

«ساعت به وقت قدس» با اجرای علی خلیلی و حامد نگارش و تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک پنجشنبه ۱ تیر ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه یک سیما پخش و جمعه ۲ تیر ساعت ۱۳ بازپخش می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حضور یک هنرمند عرصه موسیقی در «ساعت به وقت قدس»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید