آخرین خبر

پورناظری و قمصری یک کنسرت رایگان برگزار می‌کنند

به گزارش  آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی کنسرت «در هوای بی چگونگی»، سهراب پورناظری و علی قمصری که به مخاطبان شب نخستِ اجرایشان وعده‌ اجرایی رایگان داده بودند، تصمیم دارند به این وعده موسیقایی خود عمل کنند.

در توضیحات برگزارکنندگان کنسرت آمده است:

«نخستین اجرای این کنسرت ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در مجموعه کاخ سعدآباد روی صحنه رفت که با مشکلاتی از نظر فنی مواجه شد. در بخشی از اجرای شب اول، به علت تداخل فرکانس سیستم میکروفن‌های بیسیم با امواج رادیوییِ موبایل‌ها، اجرا برای چند دقیقه متوقف و پس از رفع نقص فنی، اجرا بار دیگر از سرگرفته شد.

در آن اجرا سهراب پورناظری خطاب به مخاطبان گفت: امیدوارم به زودی یک شب اجرای رایگان برای مخاطبان این سانس از برنامه برگزار کنیم.

حالا و در اولین فرصتی که پدید آمده، مسئولان کنسرت «در هوای بی چگونگی» اعلام کرده‌اند که مخاطبان شبِ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ را از طریق پیامک به کنسرتی رایگان دعوت کرده‌اند.

برای مخاطبان شب ۳۰ خرداد، پیامکی از سوی سایت بلیت فروشی ارسال می‌شود که همراهش کد تخفیف ۱۰۰ درصدی است. هر کدام از مخاطبان با استفاده از این کد تخفیف می‌توانند همان بلیت‌هایی که در ۳۰ خرداد داشته‌اند را برای کنسرت ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز هفتم تیر به صورت رایگان تهیه کنند.»

کارگردان هنری کنسرت «در هوای بی چگونگی» رضا موسوی است. نازلی بخشایش نوازنده چنگ، کامران منتظری و حمیدرضا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای و علی قنبری نوازنده عود دیگر نوازندگان این اجرا هستند. همچنین کوارتت کانتات، هم‌آوایی در این کنسرت را برعهده دارند و گروهی از دف‌نوازان هم در بخش‌هایی از اجرا حضور دارند.

کنسرت «در هوای بی چگونگی» کاری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری با حمایت بخش خصوصی و در فضای باز کاخ سعدآباد برگزار می‌شود. این اجرا که با استقبال ویژه مخاطبان همراه شده از ۳۰ خرداد به صحنه رفته و در حال حاضر تا ۹ تیر ۱۴۰۲ تمدید شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پورناظری و قمصری یک کنسرت رایگان برگزار می‌کنند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید