آخرین خبر

هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران افتتاح شد

به گزارش آوای ایرانیان  هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با برگزاری مسابقات رشته فیفا ۲۳ شامگاه یکشنبه ۱۸ تیر در فرهنگسرای رازی افتتاح شد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که همزمان با برگزاری جشنواره «ایران آینده ۲» در فرهنگسرای رازی اقدام به ایجاد بازی‌سرا با هدف سرگرمی کودکان و نوجوانان کرده بود، مراسم افتتاحیه هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در رشته فیفا ۲۳ را نیز برگزار کرد.

مسابقات افتتاحیه هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران که ۲۵۰ نفر در آن ثبت‌نام کرده بودند، طی ۲ روز برگزار شد و با برگزاری مسابقات رده‌بندی و فینال آن در آستانه عید غدیر، علی ابوالحسنی، ایلیا طهماسبی و محمد عاشوری به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی و در مراسمی با حضور مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مدیر شبکه امید تلویزیون جوایز غیر نقدی به آنها اهدا شد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با برپایی این بازی‌سرا در فرهنگسرای رازی و ارائه بازی‌های حرکتی (VR)، بازی‌های فکری، بازی‌های ورزشی و بازی‌های فرهنگی زمینه حضور کودکان و نوجوانان در فضایی شاد، مفرح و سالم را ایجاد کرد.

این بازی‌سرا در فرهنگسرای رازی که با استقبال خوب کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها مواجه شد، روزانه به طور میانگین پذیرای ۶۰۰ کودک و نوجوان بود تا از انجام بازی‌های ویدئویی مناسب با سن خود را بر روی کنسول‌های مختلف لذت ببرند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طی ۶ روز برپایی این بازی‌سرا در فرهنگسرای رازی به کودکان و نوجوانان حاضر در این بازی‌سرا نیز جوایزی فرهنگی اهدا می‌کرد.

همچنین جشنواره «ایران آینده ۲» که از ۸ تیر با سه بخش اصلی بازی‌ها، غرفه‌ها و استیج کار خود را در فرهنگسرای رازی آغاز کرده بود، شامگاه پنجشنبه ۱۵ تیر همزمان با شب عید سعید غدیر خم به کار خود پایان داد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران افتتاح شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید