آخرین خبر

معرفی ویژه‌برنامه‌های شبکه نسیم برای ماه محرم

به گزارش  آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، در ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام، شبکه نسیم برنامه‌های تولیدی جدید از جمله «از سرگذشت»، «با حسین (ع) حرف بزن»، «نسیم آوا» و همچنین سریال «مرضیه»، «قاب عاشقی»، «مستند محرم»، «نسیما» و «مستند اینجا ایران» را در کنداکتور دهه اول محرم خود جانمایی کرده است.

برنامه «از سرگذشت» به تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری و کارگردانی محمد پیوندی با اجرای یک خواننده جوان از شب اول محرم سه شنبه ۲۷تیر ساعت۲۱:۳۰از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

برنامه «از سرگذشت» روایت ٢۵ قصه از سوی آدم ھای معمولی جامعه است که ھر قصه پیامی دارد و در ۲ شب پیگیری می شود. در شب نخست، آدمی از متن جامعه، قصه اش را روایت می کند؛ قصه ای که در پایان برنامه به یک ۲ راھی مھم و سرنوشت ساز می رسد و در شب دوم از ھر قصه ، مھمانی چھره از حوزه ھای مختلف موسیقی، سینما، سیاست، ورزش، مداحی و …، روی صندلی مھمان می نشیند تا در گام نخست، گزیده ای از قصه دیشب را ببیند اما چالش این برنامه جایی است که آدم ها در موقعیتی به اسم دوراهی قرار می‌گیرند.

فصل نهم برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» با فرم و محتوای جدید به تهیه کنندگی محمد حسین تقوایی هر شب و با شروع محرم ساعت ۲۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. فصل جدید این برنامه در گفتگو با اقشار و گروه های سنی مختلف تلاش کرده است بفهماند هر کسی می تواند ارتباط دلی و زبانی خودش را با امام حسین (ع) برقرار کند.

سریال «مرضیه» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی محصول ۱۳۹۸ است که در ایام محرم و از سه شنبه هرشب ساعت۲۰:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود.

داستان سریال درباره یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانواده مرضیه (با بازی زنده یاد ماه‌چهره خلیلی) را تحت تأثیر قرار می‌دهد و او را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که مجبور به انتخاب و تصمیم‌گیری می‌شود.

بازیگرانی از جمله گوهر خیراندیش، داریوش ارجمند، پژمان بازغی و آتیلا پسیانی در این سریال ایفای نقش کرده اند.

«نسیم آوا» به تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا محبی با مرور آواهای عاشورایی و حسینی هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود.

برنامه «قاب عاشقی» نیز به تهیه کنندگی مسعود نجفی هر شب یک فیلم سینمایی مرتبط با عاشورا و قیام حسینی را با حضور عوامل از جمله کارگردان و تهیه کننده مورد بررسی قرار داده و ساعت ۱۸:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.

همچنین برنامه‌های تامینی مستند «محرم» هر شب ساعت ۲۲:۳۰، مستند «اینجا ایران» ساعت ۲۳:۳۰ و برنامه دوربین مخفی «نسیما» ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه نسیم روی آنتن می روند.

«مجلس واقعه» نیز تولید فاخر شبکه نسیم است که این روزها در حال فیلمبرداری است؛ ویژه برنامه ای درباره تعزیه با اجرای یکی از آهنگسازان به نام کشور که برای پخش در ماه صفر آماده خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معرفی ویژه‌برنامه‌های شبکه نسیم برای ماه محرم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید