آخرین خبر

مرادیان مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد شد

به گزارش آوای ایرانیان محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمدعلی مرادیان را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جایگزین محمدحسین ظریفیان منصوب کرد.

محمدعلی مرادیان پیش از این به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو هیئت مدیره شرکت چاپ و نشر بین‌الملل سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول دبیرخانه دائمی جایزه جهانی فلسطین و عضو شورای سیاست‌گذاری و دبیر اجرایی جایزه ادبی شهید سید علی اندرزگو فعالیت کرده است.

مشروح متن حکم اسماعیلی در این‌انتصاب به شرح زیر است:

«نظر به مراتب تعهد، روحیه انقلابی، تجارب مدیریتی و سوابق پژوهشی و علمیِ جنابعالی در حوزه سیاستگذاری فرهنگی و مدیریت رسانه، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر منصوب می‌شوید.

لازم به ذکر است محمد حسین ظریفیان، دانش آموخته سطوح عالی حوزه و دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است که پیش از این، عهده دار مسئولیت اداره کل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و به تازگی به عضویت هیأت علمی دانشگاه تهران درآمد.

مدیرکل پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا و سیما، مدیرکل پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان و مدیرکل توسعه اثرگذاری نخبگان در بنیاد ملی نخبگان از جمله عناوین مسئولیت‌های اجرایی پیشین اوست.»

مراسم تودیع و معارفه محمدحسین ظریفیان و محمدعلی مرادیان صبح امروز دوشنبه ۹ مرداد با حضور یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران کل این‌معاونت برگزار شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مرادیان مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید