آخرین خبر

۴ رسانه صوت‌ و تصویر فراگیر مجوز گرفتند

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، چهار سکوی «ایران فیلم پرس»، «ایران صنعت»، «فیلم باکس» و «پرشین حساب» مجوزهای موقت خود را از ساترا دریافت کردند و تعداد سکوهای دارای مجوز از ساترا به ۴۰۹ سکوی صوت و تصویر فراگیر رسید.

این چهار سکوی صوت‌و تصویر فراگیر، در هفته اول مرداد سال جاری مجوز فعالیت خود را از ساترا دریافت کردند. این رسانه‌ها با سپری کردن مراحل اداری و احراز شرایط صدور مجوز، موفق به اخذ مجوز غیرقطعی از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (ساترا) شدند.

مجوزهای غیرقطعی دارای مدت زمان ۶ ماهه هستند. بعد از گذشت این دوره شش ماهه و ارزیابی ساترا از نحوه عملکرد رسانه‌ها در صورت رعایت شرایط قانونی و آئین نامه‌های مرتبط، مجوزها به قطعی تبدیل خواهند شد و رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر، مجوز قطعی خود را دریافت خواهند کرد.

رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر می‌توانند با مراجعه به وبگاه ساترا به نشانی www.satra.ir در بخش سامانه صدور مجوز این سازمان و یا مراجعه به نشانی https://g۴b.ir و انتخاب سازمان صدا و سیما در بخش جست‌و جوی پیشرفته، به‌منظور اخذ مجوز اقدام کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۴ رسانه صوت‌ و تصویر فراگیر مجوز گرفتند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید