آخرین خبر

اجرای مصطفا کوشکی از «کوریولانوس» در گرجستان

به گزارش آوای ایرانیان نهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر منطقه‌ای در گرجستان که امسال متمرکز بر آثار شکسپیر است، از یکم آگوست (۱۱ مرداد) در دو شهر کشور گرجستان در حال برگزاری است و گروه تئاتر «خانه مستقل» با نمایش «کوریولانوس» در این رویداد شرکت کرده است.

مصطفا کوشکی که طراحی و کارگردانی این نمایش را برعهده دارد، چند سال قبل آن را در تهران روی صحنه برده بود.

«کوریولانوس» بر اساس نمایشنامه‌ای از ویلیام شکسپیر با بازی مرتضی فروزانفر، هانیه مقدم، سحر مصباح، امیر احمدی، علی دالوند، عاطفه کوشکی، پوریا انصاری، مهسا شریفی، شیوا سترگی، مهدی کاشفی و الناز شهبازی اجرا شده است.

تراژدی «کوریولانوس» متنی است با رنگ و بوی سیاسی- اجتماعی در پنج پرده که بین سال‌های ۱۶۰۵ تا ۱۶۰۸ میلادی نوشته شده و به سرگذشت سردار رومی کایوس مارسیوس کوریولانوس در قرن پنجم پیش از میلاد می‌پردازد. این سردار پس از کامیابی در نبرد و سیاست، خواهان رهبری سیاسی است اما به دلیل ناسازگاری اهالی رُم، با دشمن هم‌پیمان می‌شود تا از مردم انتقام بگیرد.

از دیگر عوامل اجرایی این نمایش در گرجستان به ندا نصر (طراح لباس)، حسن محمدی (طراح نور)، علی‌سینا رضانیا (آهنگساز)، حمیدرضا حسینی (اجرای موسیقی) و شادی آزموده (مدیر بین‌الملل) می‌توان اشاره کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای مصطفا کوشکی از «کوریولانوس» در گرجستان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید